(met een quote van mijn bericht heb je de goede code )JoostdeMan zei:Leuke dag gehad met bouwen van mijn Ugly Drum Smoker. En hier het beeldmateriaal:
En binnenkort: Roken!!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(met een quote van mijn bericht heb je de goede code )JoostdeMan zei:Leuke dag gehad met bouwen van mijn Ugly Drum Smoker. En hier het beeldmateriaal:
En binnenkort: Roken!!!
Ik heb er 3 inzitten! Alleen nog niet getest. Ik heb ook 3 luchtinlaten. Met pijpjes omhoog. Weet iemand of dat een reden heeft? Dat zie ik veel op plaatjes, vandaar. Ik heb de boutjes om de buizen mee vast te maken door laten steken voor de roosters. (tenminste 1 dan want de rest moet nog!-) ik heb ook pijpjes onder het mandje door laten lopen. Dat had ik gezien op een foto en ik zag met het uitbranden van de drum (ik had een pijp in de inlaat gestoken) dat rond het uiteinde vd pijp alles weggebrand was.Hermanusb zei:Ik weet oude topic maar als ik het goed gezien heb liggen de roosters op 4 bouten die door het metaal geschroefd zijn.
Qua stabiliteit is het niet beter om 3 punten te gebruiken?
Bij 4 moet je alles exact op de mm monteren anders gaat het wat wiebelen.
Dan hoef je niet te bukken om bij te regelen #:-SEdel zei:Weet iemand of dat een reden heeft?
Hermanusb zei:Ik ga ook 3 inlaten maken waarbij de 22mm pijp omhoog gaat en de kogelbanen op werkrooster zitten.
Ik doe er 3 omdat ik op 1 daarvan de ventilator Vd heatermeter permanent wil monteren.
De 2 andere kan ik dan gebruiken naar wens.
Ik dacht al dat dat de reden was! ;-)Ceriel zei:Dan hoef je niet te bukken om bij te regelen #:-SEdel zei:Weet iemand of dat een reden heeft?
Hermanusb zei:Ik ga ook 3 inlaten maken waarbij de 22mm pijp omhoog gaat en de kogelbanen op werkrooster zitten.
Ik doe er 3 omdat ik op 1 daarvan de ventilator Vd heatermeter permanent wil monteren.
De 2 andere kan ik dan gebruiken naar wens.
Als je de UDS gaat regelen met een HM, heb je aan 1 kraan genoeg is mijn ervaring