Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennis, in dit geval kon ik niet anders omwille die bak. Maar normaal probeer ik de sonde meer naar het midden te plaatsen. De vorige keer ging hij nog heviger op en af en toen zat hij meer naar het midden.Ik kan het niet helemaal goed inschatten maar zo zit je wel erg dicht met je voeler bij de buitenkant van je platesetter. Daar heb je meer kans op directe hitte van het vuur. Iets waar voelers over het algemeen niet zo blij van worden.
Als er iets aan scheelt, hoop ik dan toch aan de sonde ipv aan het toestel, want heen en weer met de UK zitten klooien heb ik geen zin in.
Nu, ik heb ook nog een inkbird en vraag me af of ik daar de probes ook van kan gebruiken bij de Signals?
Gebruik ze eens tegelijkertijd. Samen naast elkaarNu, ik heb ook nog een inkbird en vraag me af of ik daar de probes ook van kan gebruiken bij de Signals?
Als er iets aan scheelt, hoop ik dan toch aan de sonde ipv aan het toestel, want heen en weer met de UK zitten klooien heb ik geen zin in.
Nu, ik heb ook nog een inkbird en vraag me af of ik daar de probes ook van kan gebruiken bij de Signals?
Neen.Een vraag die mij even te binnen schiet. Gebruik je op dit moment (op het moment van problemen) ook de billows?
Uhn, dan weet ik niets meerNeen.
Dat is idd vreemd. Ik heb net een nieuwe sonde besteld en hoop dat dan weer alles netjes gaat lopen.Zit er aan te denken om alles retour te sturen, ben er een beetje klaar mee na een groot bedrag betaald te hebben dat ik nog steeds
1- wisselende temperaturen heb
2- billows er mee stopt of niet opgang komt
3- al een nieuwe signals heb gehad die niet meer online kwam.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daisywheel heb ik de hele sessie bijna alle gaatjes moeten open zetten. Er liep echt iets niet goed. De billows blies ook continu met intervallen.bizar, ik ben er nochtans super tevreden over, zelfs zonder 'damper'.
Hier de grafief van gisteren, pulled lam, het put waar de temperatuur begon te dalen was omdat het vuur naar 1 kant was gegaan.
Ff kolen omgeroerd en niets meer gedaan.
Bekijk bijlage 34221
Deze is van de buikspek zaterdag.
Op verschillende temperaturen, is ook perfect gegaan.
Bekijk bijlage 34222
gebruik nooit een damper, gewoon de daisywheel een heel klein beetje open en that's it.
Zoals je kan zie gebruik ik hem zelfs tijdens de opstart en ik heb ook geen overshoot.
Gewoon genoeg toe zetten bovenaan.
Na gisteren zit er dan helemaal water in@Free_ltd was jij de sonde na gebruik af?
Klinkt alsof er water in is gekomen. Op zich moeten ze wat kunnen hebben, maar soms heb je pech.
Je zou hem nog een paar uur op 200-250 graden in de oven kunnen leggen om te zien of je het eruit krijgt, maar aangezien je al een nieuwe besteld hebt zou ik zelf de moeite niet nemen![]()
Ik heb een rotte probe gehad, maar dat leek door een draadbreuk te komen, beetje onhandig geknakt tussen deksel. Maar dat gaf niet zo'n raar effect zoals bij jou. Wanneer ik wat friemelde bij de knak in het snoer kreeg ik wat rare waarden van een paar honderd graden ernaast.
Vraag: in welke uitgang heb jij je omgevingsprobe zitten?
En maak eens een foto van hoever je de topvent open hebt staan?
En hoe heb je je billows er op gemonteerd?