Het blijft toch bij veel merken behelpen met de topvent.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens zijn BGE en Primo de enige merken waar ik geen slecht verhaal over leesHet blijft toch bij veel merken behelpen met de topvent.....
Idd en Monolith, maar die worden ook wat minder in Nederland verkocht.Volgens zijn BGE en Primo de enige merken waar ik geen slecht verhaal over lees
Die is er ook nog inderdaad.Idd en Monolith, maar die worden ook wat minder in Nederland verkocht.
Waar staat Monolith om bekend? Andere merken heb ik wel beetje een idee waar ze in uitblinken (prijs, degelijkheid, veelzijdigheid etc.) Maar Monolith heb ik geen beeld van.Idd en Monolith, maar die worden ook wat minder in Nederland verkocht.
Ik weet er vrij weinig over. @NasQ gebruikt wel een Monolith en volgens mij is hij wel tevreden. Wellicht dat hij meer informatie heeft.Waar staat Monolith om bekend? Andere merken heb ik wel beetje een idee waar ze in uitblinken (prijs, degelijkheid, veelzijdigheid etc.) Maar Monolith heb ik geen beeld van.
Dat snap ik ook niet. Aangezien de meeste van gietijzer zijn, en de toleranties bij het gieten zijn nou niet bepaald te zoeken in de micrometers. Maar ze zouden natuurlijk bepaalde onderdelen kunnen afvlakken zodat het beter op elkaar past.Heb ik geen last van met mijn bge l en mm.
Maar ik snap niet dat bge het wel kan en derest er mee zit te sukkelen.
How hard can it be?
Monolith is niet zo groot vertegenwoordigd in Nederland. Het beeld wat ik heb is dat het degelijk spul is, in Duitsland in elkaar gezet.Waar staat Monolith om bekend? Andere merken heb ik wel beetje een idee waar ze in uitblinken (prijs, degelijkheid, veelzijdigheid etc.) Maar Monolith heb ik geen beeld van.
Bij de Webers werkt ie ook perfectVolgens zijn BGE en Primo de enige merken waar ik geen slecht verhaal over lees
Ik heb het over de topvent van the Bastard, niet over die van BGEToch weinig klagers van BGE hier, of zijn ze op hun mondje gevallen
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Voor 1699 adviesprijs(her en der wel goedkoper te vinden) heb je een hele complete BBQ met compleet systeem, kolenmand etc. Onderstel is wel Mwah, maar om in te bouwen, wel weer een optie om zonder onderstel, maar met pootjes te kopen. Daarnaast hebben de nieuwe modellen ook een standaard Guru aansluiting (al vind ik persoonlijk de prijzen van die nieuwste guru modellen tegen het belachelijke aan )Waar staat Monolith om bekend? Andere merken heb ik wel beetje een idee waar ze in uitblinken (prijs, degelijkheid, veelzijdigheid etc.) Maar Monolith heb ik geen beeld van.
Precies, nergens last van. Ook geen gebroken vuurbox en vuurring etc.Bij de Webers werkt ie ook perfect
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Weet dat met een bge de temperatuur sneller weer terug kan krijgen dan bij een bastard (weet niet hoe dat bij de Vx is) .Bedankt voor de tip, Rdj.
Had deze video gezien (en de vele reacties eronder).
Verschil zit hem vooral in de opstarttijd, maar geloof dat hij de test daarna nog eens opnieuw gedaan had en de verschillen dan kleiner waren.
Daarnaast vermoed ik dat de VX beter is dan de Urban? Dus opnieuw nog eens kleinere verschillen met BGE?