Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is dus ook de reden dat mensen de bodem van hedendaagse pannen schuren?Daarom zoeken veel mensen in de VS bij yard sales naar oud gietijzer. Vroeger waren er merken die heel glad gietijzer maakten. En dan heb je dus een veel mooier oppervlak.
Da's een klusje wat ik ook maar uit blijf stellen. Heb een gietijzeren pan gekregen met de structuur van een granollen muur. Klein beetje structuur prima, maar er zijn grenzen. Maar vind het zonde om m weg te doen. binnenkort toch maar eens een paar uurtjes aan spenderen dan heb ik er de rest van m'n leven plezier van.Dit is dus ook de reden dat mensen de bodem van hedendaagse pannen schuren?
Inderdaad. Voor mij is het ook een reden om betere merken zoals Lodge te kopen. Die zijn al een stuk gladder. En ik heb laatst een aantal zwarte Le Creuset pannen gekregen. Mijn rode vond ik een beetje zonde om op het rooster te zetten. Maar de zwarte zie je niet zoveel aan als je dat doet dus dan doet het minder pijnDit is dus ook de reden dat mensen de bodem van hedendaagse pannen schuren?
Die van Le Creuset zijn zelfs geëmailleerd toch!?Inderdaad. Voor mij is het ook een reden om betere merken zoals Lodge te kopen. Die zijn al een stuk gladder. En ik heb laatst een aantal zwarte Le Creuset pannen gekregen. Mijn rode vond ik een beetje zonde om op het rooster te zetten. Maar de zwarte zie je niet zoveel aan als je dat doet dus dan doet het minder pijn
Ik zie graag je review verschijnenHij ligt hier (nog steeds) in de doos op me te wachten
Heb hem vandaag in de KJ gelegd en er drie ribeyes van de forumsponsor opgelegd.
Die ribeyes had ik eerst een dry brine van 4 uur met NOSKOS the Steak gegeven.
Speksteen langzaam naar 325°C verwarmd, op de helft even een vet doekje erover gehaald bij wijze van seasoning. Niet dat dat nodig is denk ik, maar de steen ziet er dan wel meteen mooier uit.