Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noskos op YouTube:Welk filmpje?
Hier ben ik ook heel benieuwd naar, of dat ie bovenop een deflector past, iemand met een een bastard large die zo een speksteen in gebruik heeft?Kan iemand mij vertellen of de speksteen voor de classic Joe ook op de platesetter houder van de bastard large past?
Inmiddels heb ik de speksteen een poosje. Ik leg hem meestal onderin mijn deflector plate houder:Hier ben ik ook heel benieuwd naar, of dat ie bovenop een deflector past, iemand met een een bastard large die zo een speksteen in gebruik heeft?
Ah top dat is alles wat ik wilde weten, deze gaat op de lijst ,Inmiddels heb ik de speksteen een poosje. Ik leg hem meestal onderin mijn deflector plate houder:
Bekijk bijlage 40399
Er op kan ook:
Bekijk bijlage 40400
Ik gebruik hem voor alles waar je normaal een plancha voor zou gebruiken. Met name voor het grillen van steaks of burgers.@Rogier wat vind je van de speksteen? Gebruik je em vaak en waarvoor?
Een pizzasteen is gebakken keramiek. Speksteen daarentegen is natuursteen.Door alle verhalen en het Tomahawk filmpje van Dennis op YouTube ben ik wel geïnteresseerd in een speksteen.
Als ik Google op speksteen zie ik ook pizza’s op speksteen. Wat is het verschil tussen een pizzasteen en een speksteen?
Als ik zie naar de hoeveelheid sappen /vet die deels in de speksteen trekken dan wil ik mijn pizzabodem zeker niet op die steen hebben liggen.. Bij een pizzasteen zou dit nog erger zijnEen pizzasteen is gebakken keramiek. Speksteen daarentegen is natuursteen.
Beide materialen kunnen goed hitte vasthouden, grootste verschil is (denk ik) dat als je vlees op een pizzasteen zou leggen dat dan de sappen in de poreuze materiaal zullen trekken, terwijl het op een speksteen juist in eigen sappen/vetten zal garen.