Dankjewel! Het ruikt zo lekker dat het zonde is om weg te gooiennoskos zei:Ja hoor, even doorlaten koken en dan kun je het gebruiken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Het ruikt zo lekker dat het zonde is om weg te gooiennoskos zei:Ja hoor, even doorlaten koken en dan kun je het gebruiken.
Daar heb je helemaal gelijk in!blefke zei:Als je sate's gaat prikken, kun je de punt van het stokje beter in het laatste stukje vlees laten zitten.
Dan heb je geen last van een verbrand stokje.
Uhh vanavond sateetjes gemaakt, maar met de verkeerde barbecue?blefke zei:hahaha,
Ik heb zelf een sate bbq gemaakt, ben je meteen af van verbrande vingers en stokjes
Blefke
Verse knoflook vervangen door poeder heb ik geen idee van de verhouding. Hier is ook als je zoekt op internet niet iedereen eens met elkaar. De ??n zegt dat een 1/4 theelepel gelijk is aan 2 teentjes knoflook, maar ooit bij een Indo-blog gezien dat wordt aangehouden dat 1 theelepel gelijk is aan 2 teentjes knoflook. Zal dus gevalletje experimenteren worden, hoewel het mijn persoonlijke smaak is dat iets behoorlijk wat knoflook kan hebben. Hou er in ieder geval rekening mee dat de smaak iets anders zal zijn en dat knoflookpoeder heel geconcentreerd is en je er geen eetlepels van moet gebruikensieb zei:kan je aangeven hoeveel knoflookpoeder de tenen knflook ongeveer kan vervangen? is 2 theelepels dan bijv ok?
de hoeveelheid komijn betreft poeder toch?
de koriander gaat ook om zaad?
sieb zei:zal zuinig aan doen met de knoflook want ik ben er zelf niet zo'n fan van. vooral vanwege de kegel de dag erna
Een kwartiertje op 120 is wat kort... indirect tot ze gaar zijn, en dan nog even direct. Tijd is afhankelijk van de temperatuur van de BBQ.sieb zei:nou ik heb 3 kilo gesneden in de marinade liggen. stukken zijn wel wat grof denk ik dus ik zal ze tactisch op de pen rijgen. vanwege de suiker zeker niet te heet stoken die bbq? 120 graden en na een kwartiertje nog even direct? of zit ik er dan helemaal naast? kan het nergens terug vinden dus ik denk ik check het nog ff