+1Dominique zei:Kroepoek bakken is leuk werk, dus dat komt wel goed.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Dominique zei:Kroepoek bakken is leuk werk, dus dat komt wel goed.
Danny, ik heb ze niet kunnen/mogen proeven...zal ik je even via PM mijn prive adres geven? Kan ik ze alsnog proeven! Verzendkosten voor mijn rekeningDanBras zei:Goed te horen dat iedereen het lekker vond
In totaal maar 25 satehs over en aangezien er tegen de 110 waren om mee te beginnen, is dat zeker minder dan verwacht. Ook gezien al het andere lekkere eten wat er beschikbaar was.
Haha....helaas Geert, het restant is inmiddels op en is vandaag opgepeuzeld door mijn vrouw, mijzelf en twee kleine piranhas die ik hier in huis hebRedFox zei:Danny, ik heb ze niet kunnen/mogen proeven...zal ik je even via PM mijn prive adres geven? Kan ik ze alsnog proeven! Verzendkosten voor mijn rekening
Danny, ik heb ze gisteren voor het eerst gemaakt volgens jouw recept!DanBras zei:Geen dank Emiel, ik heb ze volgens mij regelmatig langs zien komen en dat is al dank genoeg
maroc zei:Bij mij gaan deze al door het leven als 'danbras' sateh. Komt hier nie meer wat anders in 8)