Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet het niet zeker maar geloof dat deze marinade ook ooit begonnen is met een basis uit de Indo-kookbijbel oftewel de KeinerEdwin16872 zei:Overigens gebruiken wij simpel kipfilet en hamlappen voor het vlees en geen dure varkenshaas of ossenhaas oid.
Haha...hier ook. Ik heb de Keiner van mijn Oma hier liggen en die is helemaal vol gekrabbeld met onleesbare aanpassingen op de recepten in het boek. Gelukkig hebben mijn ouders hun aanpassingen zelf wel leesbaar gedocumenteerd en hier heb ik dan weer naar eigen smaak mijn aanpassingen op gemaaktEdwin16872 zei:@danbras je hebt helemaal gelijk, dat boek had mijn moeder weer van me oma gekregen en is weer aangevuld met eigen familie recepten. Dit zijn meestal kleine varianten op de basisrecepten. Selamat makan.
Hier lokaal bij de Toko te koop, zal bij jou dan ook wel zijn Piet.Nosmo zei:Nu eerst eens kijken waar ik zo gauw palmsuiker vandaan kan halen.
Piet, als je bruine suiker hebt dan is dit ook prima. Nog sterker, de satehs van afgelopen weekend waren met bruine suiker gemaakt ipv palmsuikerNosmo zei:Nu eerst eens kijken waar ik zo gauw palmsuiker vandaan kan halen.
Danny! We hebben een verloren familielid van je gevonden =))Ramon076 zei:Ik zie dit recept nu voor het eerst op internet.
Wel lachen zo maak ik hem ook al jaren, precies hetzelfde! Echt een geweldige marinade is dit.