BasBQ
Beef en Steak

Pastrami volgens Jet.

Tweede dag ook lekker 😉.

2CB5AC9B-263B-46C6-8A96-5B961172BFF6.jpeg
 
Zo dat ziet er lekker uit Frits. Na de ballen van Frits nu ook de Pastrami van Jet.
 
Dat ziet er heerlijk Frits die moet ook op de todolijst maar of ik er in mijn leven nog aan toe kom weet ik niet
 
Wauw Frits dat is een schitterende Pastrami geworden :love: mijn complimenten, het duurt even qua voorbereiding maar daarna heb je wel iets super lekkers om te eten. Was de rest van de familie ook tevreden?
De eerst volgende keer als we bij de Hanos zijn neem ik ook weer een brisket mee om Pastrami te maken 🥳 het is alweer veel te lang geleden dat ik deze heerlijk gegeten heb
 
Wat een mooi project zeg. Mooi werk!
 
Wauw Frits dat is een schitterende Pastrami geworden :love: mijn complimenten, het duurt even qua voorbereiding maar daarna heb je wel iets super lekkers om te eten. Was de rest van de familie ook tevreden?
De eerst volgende keer als we bij de Hanos zijn neem ik ook weer een brisket mee om Pastrami te maken 🥳 het is alweer veel te lang geleden dat ik deze heerlijk gegeten heb
De rest van de familie heeft er heerlijk van gegeten. Dit hoort thuis bij de lekkerste gerechten die ik van de bbq heb getoverd.
 
Wauw Frits, dat ziet er helemaal top uit! Ook je desembroodje is heel mooi, zelf gebakken? En zo ja, welke bloem gebruik jij en welk recept?
 
De rest van de familie heeft er heerlijk van gegeten. Dit hoort thuis bij de lekkerste gerechten die ik van de bbq heb getoverd.

Maar Frits, iedereen kan toveren met een BBQ🤪

 
@Jet het komt nu minder vaak voor dat ik verwonderd ben van wat ik zelf gemaakt heb.
 
In 1 woord: Prachtig😍
Hier word ik heel vrolijk van en krijg weer ontzettend veel zin om ook weer Pastrami te maken, dit is zo lekker.
 
Dit resultaat ziet er echt fantastisch uit :love: Hier heb je een heel mooi project te pakken 👏

Heb je toevallig het gewicht achteraf ook gewogen? Stickertje zei 4,110 kg vooraf, ben wel benieuwd wat daar van over blijft met zo'n bereiding.
 
Helaas not gemeten. Maar dertien tot veertien broodjes kan je er wel mee maken
 
Helaas not gemeten. Maar dertien tot veertien broodjes kan je er wel mee maken
Op 4.1 kilo? Nu hou ik erg van vlees, maar 315 gram per broodje?
 
Je snijdt wel wat weg, maar er gaat behoorlijk wat vlees op het broodje
 
Ge-wel-dig Frits.
Schitterende kleur, echt vakmanschap.
Ik hou zo van Pastrami, moet hier ook gemaakt worden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan