Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peer het was heerlijk, het resultaat staat een paar berichten hiervoor.Leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat
Still learning maar gefeliciteerd met dit mooie resultaatPeer het was heerlijk, het resultaat staat een paar berichten hiervoor.
De rest van de familie heeft er heerlijk van gegeten. Dit hoort thuis bij de lekkerste gerechten die ik van de bbq heb getoverd.Wauw Frits dat is een schitterende Pastrami geworden mijn complimenten, het duurt even qua voorbereiding maar daarna heb je wel iets super lekkers om te eten. Was de rest van de familie ook tevreden?
De eerst volgende keer als we bij de Hanos zijn neem ik ook weer een brisket mee om Pastrami te maken het is alweer veel te lang geleden dat ik deze heerlijk gegeten heb
De rest van de familie heeft er heerlijk van gegeten. Dit hoort thuis bij de lekkerste gerechten die ik van de bbq heb getoverd.
Op 4.1 kilo? Nu hou ik erg van vlees, maar 315 gram per broodje?Helaas not gemeten. Maar dertien tot veertien broodjes kan je er wel mee maken