Ruim voor septemberdeze portie is nog op voordat het September is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruim voor septemberdeze portie is nog op voordat het September is
Was er nu dan nog wat over dan .. ?Ruim voor september
Ik denk dat ik het wel overleef.Heerlijk Rick. Hoeveel spijt heb je dat je maar 1kg gemaakt hebt? 
Als het in de weg zou liggen, ik spring zo de motor op hoor. Alleen sneeuw en ijzel houden me tegen, maar daar heb ik vrienden voor met een auto mocht het nodig zijnIk denk dat ik het wel overleef.
Eigenlijk Is het prima zo. Mijn vrouw Is meer van het vegetarische (eet wel eens vlees maar vrij weinig) dus zit ik nu niet nog maanden met pastrami in de vriezer.
Maar daarentegen had ik stiekem toch een kilootje meer gehad gezien de tijd die het kost. En ook omdat het zo f*cking lekker is.
Dankjewel Jet.Schitterend eindresultaat Rick ik had het graag willen proeven, gelukkig weet ik hoe het smaakt maar het is alweer zo lang geleden dat ik het gegeten heb de eerst volgende keer als ik bij de Hanos ben toch maar een brisket meenemen want dit moet snel weer gemaakt worden
Dankjewel Jet.
Dat vond dus ook, te lang geleden gewoon. Maar @Frits triggerde mij kort geleden met zijn post. Het Is niet alleen erg lekker maar ook leuk om te doen zoals je weet.
tijgers lusten ook pastrami, toch?Pastrami is zeker leuk om te maken en eigenlijk is het ook heel simpel/gemakkelijk om te maken, je moet het alleen wat tijd gunnen
Ik ga eens kijken in de planning van het tijgervoer maken i.v.m. ruimte in de koelkast en een lijstje maken met wat we nodig hebben, ik krijg er nu toch echt weer zin in
Ik denk niet dat ze het eten, al zullen ze het wel lekker vinden ruiken onze tijgers krijgen, konijnen, kwartels, wilde eenden en patrijzen rauw met bot maar zonder vachttijgers lusten ook pastrami, toch?
win win
geweldig. ze boffen maar. niet alle baasjes zijn zo goed voor hun huisgenotenIk denk niet dat ze het eten, al zullen ze het wel lekker vinden ruiken onze tijgers krijgen, konijnen, kwartels, wilde eenden en patrijzen rauw met bot maar zonder vacht