Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb geen machine, dussss....Prachtig project, deze blijf ik volgen! Vraagje: hoe ga je deze straks snijden? Met een mes heel dun proberen te snijden of gebruik je een machine?
Ik zou het gewoon doen. Het op smaak brengen kost tijd, maar verder......Mooi dit, ben benieuwd naar het eindresultaat. Heb zelf nog nooit pastrami gehad, laat staan gemaakt. Wil eerst nog een paar keer een whole packer 'gewoon' bereiden en daar mijn technieken in leren verbeteren...
Noob vraag wellicht, maar kies je voor pastrami eenzelfde soort type vlees als dat je de brisket zou bereiden?
Of kan/moet je voor pastrami een minder met vet dooraderd stuk brisket pakken?
En terechtRick, wat zal dat heerlijk gesmaakt hebben. Ben gewoon jaloers.
Smaakt echt geweldig.Oei oei oei, is toch zonde om op te eten
Ziet er goed uit Rick
hoe smaakte het
I.d.d. helemaal mee eens het plaatje zou helemaal niet misstaan in een culinair tijdschrift.Smaakt echt geweldig.
Zit zoveel smaak in dat vlees. Echt lekker
En ik snap wat je bedoelt. Het ziet er haast te mooi uit om op te eten. Foto's zijn niet gefilterd.
Zojuist nog eens een broodje gemaakt. Smaakt nu op kamertemperatuur nog beterOh, mooi kleurtje man!
Thnx Ewald.Hij ziet er weer prachtig uit Rick, kan hem bijna proeven, watertandend.
Mooi egaal kleurtje.