BasBQ
Beef en Steak

Ooni Koda 12 (en 16)

Mooie aankoop. Gefeliciteerd.

En sterkte ;)
 
Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos 🥲

Dat is wel heel jammer.

Balen zeg. 🥲🥲
 
Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos 🥲

Omruilen voor de Koda 12 onder mom van compromie :)
 
Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos 🥲

Noooooo dat meen je niet 😭 is de 12" versie geen idee? Mits je haar emotionele toestand kan beïnvloeden tenminste 😅
 
Ik zou het goedmaken met een pizza(oven);)
 
Er is weer vrede in huis heren, ik hou het daar even bij voordat we iets nieuws voorstellen. Misschien het volgende huis een grote schuur 😂
 
Sandyman,

Toch wel link dat je zo een dingen doet en deze zo ontaarden. Blijkbaar dacht jij anders dan je vrouw. Geen idee hoe lang jullie samen zijn, maar als dat al een ruime tijd is, had je het moeten zien aankomen :ROFLMAO:

Plaats is natuurlijk wel een ander issue.

Ik heb niet de makkelijkste vrouw, maar op dat vlak valt het wel mee. We hebben elk onze eigen rekeningen en een gezamenlijke rekening. Zulke dingen betaal ik gewoon allemaal zelf en als ze er over klaagt, zal ik eens al haar aankopen onder haar neus wrijven (want ze kan er wat van). Aan deze zaken heeft het hele gezin er plezier van. Maar een pizzaoven zal hier niet zo snel komen. Desondanks onze zoon er verzot op is, blijf ik ze gewoon op de KJ bakken. En jij op de BGE wil ik nu verstaan? :)
 
Soms moet je gewoon doen en vragen om vergevenis later :)
 
Zo is dat.
En mevrouw betaald vanaf gisteren ook het houtskool 50% mee.
Kijk eens aan. Dat je er zover voor moest gaan dat ze al de helft van de brandstof zou betalen. Well played :ROFLMAO:

Denk zelfs niet dat mijn vrouw daaraan heeft betaald, maar heb er gewoon nog niet bij stil gestaan. Hier ook eens op tafel gooien :ROFLMAO:
Als ik bij de boer ben geweest en meer dan €250 heb uitgegeven aan vlees, dan krijg ik hier wel wat te horen hoor, omdat voor haar BBQ nog steeds worstjes en stokjes is uit de lokale super. Dus betaal ik dat vlees meestal ook zelf.
 
Berging is is natuurlijk voor een zacht prijsje op te lossen
0fc58feeec58f382771be32ffd89c329.jpg

Maar soms moet je gas terugnemen en je verlies pakken.
Je kan nu wel geld apart zetten omdat je op houtskool bespaard.....

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Vanavond was m’n vrouw uit eten, dus de driejarige en ik moesten met ons tweetjes eten. “En je gaat niet naar de McDonalds!”

Oke.

Flammkuchen met koudgerookte zalm.

1F018538-1A17-4892-840A-4C7F5CC8D1EE.jpeg
0381D4EA-9C6D-4D6E-8EAD-36815E79492B.jpeg
00497FC2-432D-40AE-9AE9-18DBB6D1A59E.jpeg
8CEEA539-A126-4221-89D8-38D12A4060EB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me hier een boze vrouw thuis zitten jongens..... Poah.
Tipje voor de mensen die ook de CFO moeten overtuigen.. Als je hetzelfde van plan was als mij (gewoon kopen en mee binnen komen): ABORT MISSION NOW 🥲🥲

Maar hij staat in huis, de Koda 16. Snel uitpakken morgen en goed opbergen zodat hij niet terug hoeft 😣😣
Hij is terug gegaan

Bekijk bijlage 35046

Jo Kerel, Had dan gewoon gezegd dat je hem van mij mocht lenen. Om "even" uit te proberen. En dan na een maand of wat en de vrouw begint er over of ie niet terug naar z'n baas moet. Zeg je gewoon dat ik heb nog niet nodig heb :cool:
 
Nou dat was van korte duur, hij is weer terug naar de leverancier. Hij pastte niet in de schuur en de vrouw was toch wel heel boos 🥲
shit man. wat heb ik veel gemist in dit topic.

dit vind ik by far het beste verhaal in jaren hier op het forum.
sorry, maar ik heb volle bak moeten lachen. geweldig. top dat je dit deelt.

voorlopig ben jij ff klaar met aanschaffen volgens mij. eerst maar eens een half jaartje lief doen en zo.

maar om je toch een hart onder de riem te steken: er zijn er veel hoor, die op eieren moeten lopen. je bent echt niet de enige. ;)
misschien begrijpen wij mannen de vrouwen niet zo goed :unsure: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan