Poah 350 voor een koda 16 is wel goed besparen ja..
Edit; hij is al gereserveerdben jij dat @Zzzjon?
Nee, helaas.
Heb de directie nog niet weten te overtuigen van de directe noodzaak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poah 350 voor een koda 16 is wel goed besparen ja..
Edit; hij is al gereserveerdben jij dat @Zzzjon?

We hebben zojuist een gesprek gehad over wat ze het lekkerst zou vinden, gas of houtskool.
Dit gaan we uitbreiden.
Stond afgelopen zondag voor de Ooni bij de Hornbach maar heb hem laten staan. Wil wat meer oven. Gelukkig wil de directie ook wat meer.Je zou kunnen zeggen.... 'zullen we eens naar Hornbach gaan?' terloops kom je vanzelf bij de tuin afdeling waar ook heel toevallig Ooni's staan. En dan zeg je, 'Trek in pizza?' Bij ja laad zo'n doos op de kar.![]()
Stond afgelopen zondag voor de Ooni bij de Hornbach maar heb hem laten staan. Wil wat meer oven. Gelukkig wil de directie ook wat meer.

Welke falmmkuchen bodems in vriezer gebruik jij? Van de Sligro?Oké, zat wel te denken voor een 16inch aangezien flammkuchen hier meer gemaakt gaan worden. Platen liggen hier standaard in de vriezer. Lekker voor de zondagmiddag. Alleen is het stoken van een Weber een dingetje, kost veel tijd en houtskool.
Vraag me nu af nu ik dit typ, zijn er ooni bakkers hier die ook Flammkuchen hiermee bakken en hoe past het in een 12inch, (dit met het verkopen aan de vrouw) als het een 16inch moet zijn.![]()
Top. Ga eens kijken bij de Marko. Heb alleen de opgerolde kunnen vinden tot dus ver.Ik denk dat je de gerolde variant geprobeerd hebt. Die zij van een heel ander soort deeg gemaakt en moet je uitrollen. Ik bedoel deze, deze zijn niet plakkerig en ik denk een millimeter of 2 a 3 dik en hoef je ook niet uit te rollen.
Bekijk bijlage 34901
Ik koop ze in Duitsland omdat ze gek genoeg daar goedkoper zijn. Ze liggen in de koeling en ik vries ze in bij thuiskomst, dit werkt goed.