Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond de eerste pizza's van Ooni. Plekje uit de wind en op temperatuur laten komen. Dat ging best rap, na zo'n 14 minuten stond de meter op 400 graden. Had niet zelf gemaakte diepvries bolletjes gekocht. Wou en zou vandaag testen.
De pizzaoven werkt het naar mijn zin. Pizza's waren wat minder lekker. Wellicht te enthousiast met de topping, teveel waardoor midden zacht was. Maar eerste test in te donkere tuin is voor mij geslaagd.
Werkblad met rijstebloem werkt ook goed. Merk echter weinig verschil. Misschien gebruik ik ook niet zo veel en blijft er weinig tot niets achter.
Volgende keer weer mijn eigen deeg van 48 uur. Blijft toch lekkerderderder
Je zou kunnen zeggen.... 'zullen we eens naar Hornbach gaan?' terloops kom je vanzelf bij de tuin afdeling waar ook heel toevallig Ooni's staan. En dan zeg je, 'Trek in pizza?' Bij ja laad zo'n doos op de kar.
Andersom had erger geweestMisschien kunnen de forum admins een disclaimer plaatsen dat het gevaar bestaat bij het volgen van sommige topics je voor hydrokorrels naar de Hornbach gaat en je met een Ooni thuis komt….
Bekijk bijlage 34487
Ik heb gemerkt dat als je de steen op iets lagere temperatuur houdt je een stevigere bodem krijgt. Als ik de Ooni super hoog stook is de pizza zo klaar maar met een zachtere bodem dan als ik hem rond de 320 graden houdt. Dan gaat het nog steeds snel maar krijg je toch iets meer crust
Had je ons gezien in de Hornbach? Zo ging het ongeveer wel!Je zou kunnen zeggen.... 'zullen we eens naar Hornbach gaan?' terloops kom je vanzelf bij de tuin afdeling waar ook heel toevallig Ooni's staan. En dan zeg je, 'Trek in pizza?' Bij ja laad zo'n doos op de kar.
Je kan een vriend hem laten kopen en hem daarna van hem overnemen als "de tijd rijp"....Op marktplaats staat nu een Koni 16 voor weinig.
Het begint aardig te jeuken maar krijg nog geen toestemming van de directie.
Poah 350 voor een koda 16 is wel goed besparen ja..Op marktplaats staat nu een Koni 16 voor weinig.
Het begint aardig te jeuken maar krijg nog geen toestemming van de directie.
Poah 350 voor een koda 16 is wel goed besparen ja..
Edit; hij is al gereserveerd ben jij dat @Zzzjon?
We hebben zojuist een gesprek gehad over wat ze het lekkerst zou vinden, gas of houtskool.
Dit gaan we uitbreiden.