BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

De voorbereidingen zijn begonnen...
IMG_5654_zpsc821e33a.jpg

IMG_5658_zps90c7bc1a.jpg

IMG_5660_zps48a2e794.jpg
 
Ik denk dat ik mijn honger maar meeneem :D
 
Zie ik daar sateh?! :p

Hier ligt ook inmiddels 1.5 kilo in de marinade. Morgen komt daar mss nog wat kippendij bij. Ik hou me dan wel niet aan mijn eigen marinadetijd, maar gelukkig kan mijn FoodSaver de boel nog redden ;)
 
De spijker is weer leeg
DSC03148.jpg

Het hammetje ligt in de koelkast.
DSC03147.jpg

De borrel staat ook al koud. Gedeeltelijk gesponsord.
DSC03149.jpg

Nog even koffie, thee e.d. regelen.
En dan maar wachten tot morgen.
 
Jammer Camiel, wens je vrouw beterschap!
 
Wat een domper Camiel. Sterkte met alle ellende!
 
Beterschap voor de vrouw en hopelijk ben je geen dingen van onvervangbare waarde kwijt  :(
 
Ben zondag van de partij.
Ik kom graag sfeer en smaak proeven :>
 
Wij nemen wat zoets mee voor bij de koffie of als afwisseling van het vleesgeweld ;)
 
Waardeloos Camiel. Beterschap en succes met het afwikkelen van de schade!

Ben erg benieuwd Dennis. Vond de vorige keer de SPAM verrassend lekker dus dat komt nu ook vast goed :p
 
Dat is balen Camiel, beterschap voor je vrouw en wat lammer dat je niet hebt gezien wie je auto onder handen heeft genomen....
Dat is uitschot dat maar 1 ding begrijpt.....
(en ik propageer daarmee natuurlijk geen geweld of het voor eigen rechter spelen....)
 
Ik neem morgen een gerubte kip en een blikje mee, heeft er nog iemand plek op zijn Q????
 
Camiel zei:
hallo BBQ vrienden, jammer genoeg ga ik er morgen niet bij zijn. Gisteren een echte pechdag, vrouw door haar rug gegaan en als "toetje" afgelopen nacht mijn auto leeggehaald......
Heel veel plezier en ik hoop jullie in een herkansing een keer live te ontmoeten!

gloeiende groet

Camiel
Oeps Camiel, dat is wel erg grote pech :-O
Beterschap met je vrouw en ook met je car; ook al is de auto "materiaal", het blijft toch ook een inbreuk op je privacy, nog afgezien van wat "men" meenam of dacht mee te nemen.
Graag dan tot ziens bij een volgende gelegenheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan