Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DanBras zei:Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken
+1MrMannetje zei:DanBras zei:Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken
Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
DanBras zei:Ik heb zo'n gaspitje weer bij me Piet. Moet de satehsaus toch weer opwarmen/warm houden, dus mocht er niets anders zijn dan kan je deze ook nog gebruiken
Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen DaanMrMannetje zei:Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
DanBras zei:Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen DaanMrMannetje zei:Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer
Bert zei:DanBras zei:Haha....dat mag ieder voor zichzelf bepalen DaanMrMannetje zei:Jouw Sateh heeft toch geen saus nodig Danny?
Maar het lijkt wel alsof het een verrassing is dat ik weer sateh ga maken; ik dacht dat er een sateh-cook-off gehouden moest worden of durft nu niemand meer
Ben bang dat de competitie zich al aan het terug trekken is
Het is ook niet een cook-off die echt aangekondigd is, maar deze is meer ontstaan andere draadjesuipko zei:Het is jammer dat ik het niet eerder wist, nu heb ik al iets anders uitgezocht om te maken :^o
El Fumarole zei:Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?
El Fumarole zei:Vraagje aan de organisatie: Een vriend van mij begint langzaamaan ook steeds ge?nteresseerder te worden in BBQ, is het een probleem als ik hem als introduc? meeneem?
Jappert zei:Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(
Jij zal de dames wel weer op temperatuur moeten brengenKees Duym zei:met die mooie temperaturen zal ik maar wat extra hout meenemen voor in de grote Q....
allemaal lekker warm...terwijl de bacon rookt...en de stukken vlees van Dikkie warm worden
Oppas??Jappert zei:Die sateh cook off moet waarschijnlijk wachten op een voorjaarsmeating. Ik heb nog steeds geen oppas kunnen vinden voor zondag..... :-(