BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

Eitje is wat lastig mee te nemen. Dus nu even wat klaar maken. Tot straks.

uba8ene8.jpg
 
sorry dames en heren, mijn kater was vanochtend te erg (had surpriseparty voor haar verjaardag georganiseerd). Vrouwlief was nog te dronken om te rijden, dus helaas zijn wij er niet bij!
 
Het was super gezellig en lekker.
 
Inderdaad, Bert en Gerard bedankt voor het mogelijk maken/organiseren van dit leuke evenement!

Enne MrMannetje, hoe was de kroegentocht in Groot Zeewolde?????
 
Sluit me aan bij de rest geen foto's maar wederom erg gezellig en weer genoeg te proeven en  te drinken !
 
Stom genoeg heb ik ook geen foto's gemaakt maar of het daarom dan ook niet gebeurt is....
Ik wacht de foto's die WEL genomen zijn in spanning af :)
 
En we zijn weer thuis, een beetje moe maar voldaan. ;) Leuke dag gehad, het weer was goed, het eten was lekker en het was weer oergezellig.
 
Was idd weer erg gezellig met weer veel lekkere hapjes. Top!
En uiteraard Bert & Gerard bedankt voor de organisatie.
 
*piep* helemaal vergeten!
Jullie zijn zeker al naar huis???

Beetje druk de afgelopen tijd, van de week nog tegen m'n vrouw gezegd dat het was, stond in de agenda...
Vanmorgen met het ontbijt een plan gemaakt voor wat we vandaag met de kinderen voor leuks zouden doen en de hele meating compleet vergeten :'(

Hopelijk dat ik de volgende meeting wel aanwezig ben!
Gelukkig hebben we de foto's nog ;)
 
Ivo-tje zei:
*piep* helemaal vergeten!
Jullie zijn zeker al naar huis???

Ik heb tot 22:00 op je zitten wachten.
Toen heb ik nog een borrel genomen en de boel op slot gedraaid.
Ik dacht die komt vast niet meer :(
 
Bert zei:
Ivo-tje zei:
*piep* helemaal vergeten!
Jullie zijn zeker al naar huis???

Ik heb tot 22:00 op je zitten wachten.
Toen heb ik nog een borrel genomen en de boel op slot gedraaid.
Ik dacht die komt vast niet meer :(

Ai! Als ik het niet vergeet, krijg je de volgende keer een borrel van mij ;)
 
uipko zei:
Bert & Gerard bedankt! Het was erg gezellig, volgende keer zal ik iets eerder beginnen ;)
Niet teveel eerder dan, anders zijn er nog teveel mensen waar we die lekkere worst mee moeten delen. Maar ietsje eerder wanneer de overgebleven aanwezigen nog een klein plekje in de maag over hebben is misschien  idd wel handig ;)
 
Het was weer een top BBQ dagje mensen! Heerlijke happen en hapjes. Zalig spekkie en een heerlijk nekkie van Dikkie en Kees, Super sateh en grandioze grillworst van Danny en zijn maat (ook de Sonja Bakker burgers :D ), razend lekkere rookworst van Piet (supersappig!), puike plankzalm en ongelooflijk malse ossehaas van Geert en Tini, daverend lekkere droge ham van Bert, knapperige knieperties van Emiel en nog een mooi 'toetje' van Uipco. Thx people!
 
Terug
Bovenaan Onderaan