BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

damn camiel, das nie fijn zo. beterschap voor je vrouw en succes met de afhandeling.
(pleurisvolk ook gelijk twee raampjes, uitschot)
 
De voorbereidingen voor morgen hier ook in volle gang, hier is alvast een voorproefje.
De 2 varianten zijn met gerookt ontbijtspek (links) en bacon (rechts).
Gemeenschappelijk gewikkeld om kastanjechampignons die gevuld zijn met monchou roomkaasmix met rode uitjes snippers en wat Sweet Baby Ray's bbq sauce.

60champignons.jpg

 
boehoehoehoe snif snif,  dit mis ik morgen allemaal :S
 
structor zei:
Ook geen vlees hier, ik doe een verzoekje van een van de leden.....
Wil/kun je dat wat toelichten?
(laat me raden: je gaat knutselen...)
 
Zojuist heb ik de sleutel opgehaald van de locatie.
Blijkt dat deze intussen geheel is gerenoveerd.
Er is een veranda aangebouwd met tafels dus degene met een wga of ander klein model kunnen overdekt staan.
We hebben de beschikking over een flinke keuken met veel werkruimte dus degenen die nog wat willen bereiden kunnen daar terecht.
Nosmo er staat ook een groot fornuis.

Om te zorgen dat onze sponsor niet met een veel hogere rekening wordt geconfronteerd:
Ga voorzichtig met de spullen om en laat alles weer schoon achter!!!
Eigenlijk heel normaal, maar ik vermeld het toch nog maar even.
 
ReneR zei:
Ik neem morgen een gerubte kip en een blikje mee, heeft er nog iemand plek op zijn Q????


wij hebben op de grote naast de nekken van Dikkie en mijn 5 kilo bacon nog plek zat :)
 
RedFox zei:
De voorbereidingen voor morgen hier ook in volle gang, hier is alvast een voorproefje.
De 2 varianten zijn met gerookt ontbijtspek (links) en bacon (rechts).
Gemeenschappelijk gewikkeld om kastanjechampignons die gevuld zijn met monchou roomkaasmix met rode uitjes snippers en wat Sweet Baby Ray's bbq sauce.

60champignons.jpg

die wil ik zeker proeven ;)  als het kan en mag en over is....whoahahahaha :)
 
Bert zei:
Zojuist heb ik de sleutel opgehaald van de locatie.
Blijkt dat deze intussen geheel is gerenoveerd.
Er is een veranda aangebouwd met tafels dus degene met een wga of ander klein model kunnen overdekt staan.
We hebben de beschikking over een flinke keuken met veel werkruimte dus degenen die nog wat willen bereiden kunnen daar terecht.
Nosmo er staat ook een groot fornuis.

Om te zorgen dat onze sponsor niet met een veel hogere rekening wordt geconfronteerd:
Ga voorzichtig met de spullen om en laat alles weer schoon achter!!!
Eigenlijk heel normaal, maar ik vermeld het toch nog maar even.
Bert, dat heb je prima geregeld en ik verwacht ook dat alle Genootschapsleden zich volwassen zullen gedragen zodat onze sponsor geen surprise staat te wachten.
 
Kees Duym zei:
die wil ik zeker proeven ;)  als het kan en mag en over is....whoahahahaha :)
Kees, ik zal er persoonlijk bij je bezorgen als jij bezig bent met je verkentje!
 
Het belooft een mooi feestje te worden lui! Zin in!
 
voor morgen een stukje bacon van een kilo of 6...

een deel naturel, een deel cracklin pork belly naar een recept van Nigel Slater....

 
Kees Duym zei:
ReneR zei:
Ik neem morgen een gerubte kip en een blikje mee, heeft er nog iemand plek op zijn Q????


wij hebben op de grote naast de nekken van Dikkie en mijn 5 kilo bacon nog plek zat :)

Dan ga ik de kip bij jouw inleveren Kees!
Gaat vast helemaal goed komen!!!
 
Jeetje. Heb even wat gemist geloof ik.. Laatste vlees vrijdag op gegaan. Zonder vlees ggen toegang?
 
Veel plezier mensen! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, volgende meating maar eens in de agenda zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan