Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Greek fire en Napoleon kun je gewoon doven in een emmer water, kun je ze later gewoon weer gebruiken...Zie je hoeveel er nog over is wat nog niet gebruikt is dat kan ik de volgende keer gewoon weer gebruiken bij een nieuwe snake.
Dit was bij m'n kogeltes met briketten.
Van de staven weet ik het nog niet dat moet ik nog uit gaan proberen en plaatjes schieten.
Ik neem aan dat je ze toch eerst moet drogen, heb je enig idee hoe lang het duurt voor je ze weer kan gebruiken?Die Greek fire en Napoleon kun je gewoon doven in een emmer water, kun je ze later gewoon weer gebruiken...
Bedankt @Zzzjon. Vuurtje stoken is mijn hobbyZiet er al goed uit! Succes vandaag.
Mijn eerste indruk is ook dat ze erg stabiel ziin voor spareribs 4 stuks gebruikt gedurende ruim 6uur op 120 gr.C was meer dan voldoende en eenmaal op temperatuur niet meer aan de schuiven gedraaid. (m'n Napoleon lijkt plots wel een kamado.Een eerste indruk kan soms de verkeerde zijn. Forumlid Hans had deze briketten al bijna in de Kliko gegooid. Meestal leer je producten pas goed kennen als je ze een tijdje gebruikt hebt. Ik ben intussen ruim 3,5 uur verder op 115 - 120 gr. en ben nog geen verrassingen tegengekomen.
Zoiets?@Smokie, min of meer als snake. 4 stuks aangestoken in de starter en gestapeld twee aan twee gestapeld geplaatst en na ± 3 uur achter elkaar gelegd.
Blijft nog even zoeken om het in een keer juist te doen.
Misschien eens aanvullen met een paar Ecobrasa?
Da's het idee, eens kijken of de snake mooi door wil lopen, anders een briket extra gebruiken.