In navolging van velen ben ik ook voor de verleiding bezweken.
Marktplaats is your best friend.......
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flinterdun?Mijn "nieuwe" aanwinst
Zat wel wat werk aan om hem weer bruikbaar te krijgen, maar da's gelukt. Ik heb vandaag ook voor het eerst vlees gepekeld om te gaan drogen.
Deze machine lijkt me handig om er later enigszins beschaafde porties van te maken, bijvoorbeeld flinterdun snijden voor op een broodje
Bekijk bijlage 66983
Mooi geworden. Eer van je werk!Mijn "nieuwe" aanwinst
Zat wel wat werk aan om hem weer bruikbaar te krijgen, maar da's gelukt. Ik heb vandaag ook voor het eerst vlees gepekeld om te gaan drogen.
Deze machine lijkt me handig om er later enigszins beschaafde porties van te maken, bijvoorbeeld flinterdun snijden voor op een broodje
Bekijk bijlage 66983
Wokken gaat zeer snel en is constant in beweging. Deksel kan dus niet dicht.Nice! Ben wel benieuwd: hoe gebruik je je aanwinst op je kamado, want met steel zal de deksel niet dicht kunnen?
En nog meer benieuwd naar de laatste foto: is dat een ouderwetse vuilnisbak die je hebt omgeturnd naar een bruibare Q?
Desel hoeft niet dicht bij wokken, heb ook de Monolith "wokring" welke in de kamado (Grizzly Grill Elite Large) op de vuurkorf wordt gelegd, en die ring heeft een opening van ongeveer 20 cm, waardoor de vlam/warmte omhooggestuwd wordt, en dus de wok "bokkeheet" maakt, waardoor dus de kamado open kan blijven.Nice! Ben wel benieuwd: hoe gebruik je je aanwinst op je kamado, want met steel zal de deksel niet dicht kunnen?
En nog meer benieuwd naar de laatste foto: is dat een ouderwetse vuilnisbak die je hebt omgeturnd naar een bruibare Q?
Super dik gedaan !! Mooi nieuw speeltjeEen hele tijd geleden heb ik ergens een base van een kamado Joe big Joe op mogen halen.
Destijds met het idee hier een plantenbak van te maken.
Gaande weg ben ik op het idee gekomen om er een soort van ofyr van te maken.
Een plaat van 1 mtr doorsnede met de steun erbij besteld bij grillrost.com en het is zover.
Als vuurkorf heb ik er een oude wasmachinetrommel in gezet.
Bekijk bijlage 67391Bekijk bijlage 67392Bekijk bijlage 67393Bekijk bijlage 67394Bekijk bijlage 67395Bekijk bijlage 67396
Toen hij eenmaal ingebrand was maar gelijk wat smashburgers gemaakt, heerlijk!
Bekijk bijlage 67397Bekijk bijlage 67398Bekijk bijlage 67399
Haha nice!Als verse bezitter van de Ooni had ik geen "turning Peel" maar wel een extra pizza schep in de verzameling. En draaien moet je.....
![]()
Misschien werkt dit ook
Morgen maar eens proberen.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
machtig mooi, ik doe het nu nog mooi met de standaard wga maar een gadget upgrade komt er zekerOp speciaal verzoek @Veluwse Bob
Mijn WGA met sinds kort nieuwe houten handvaten, luchtschuiven, handvatjes aan de schijven en een extra zwaar rooster.
Eerder al een plancha en een kolenschotje aangeschaft. Je moet toch wat op vakantie
Bekijk bijlage 67654