Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auwe weber verslaafde gefeliciteerd met je rooie aanwinst! Ik vind het wel een geil kleurtje voor een weberEindelijk een rooie an huus! Vandaag via marktplaats gekocht met spit! Spit wilde mien moat hebben dus was voor een zeer nette prijs eigenaar van deze Ferrari (zei de Redbull en oud Renault fan)
Van de week eem wat lekkers moak'n
Bekijk bijlage 62565
Bekijk bijlage 62566
Bekijk bijlage 62567
Bekijk bijlage 62568
Bekijk bijlage 62569
Gooi je binnenkort een reviewtje online?Toch overstag gegaan en een echt Horl 2 aangeschaft. Nu de rest van de dag lekker slijpen om mijn messen de goede snijhoek te geven.
Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
Thanks voor je reviewtje.Daar kan ik kort over zijn, helemaal top!! De eerste keer is het even een werk om de snijvlakken goed te krijgen, maar als die er eenmaal op zitten is het super.
Eerste keer slijpen is 2 a 3 minuten werk per snijvlak aangezien de messen niet de 20 graden hoek hebben. Als je dit eenmaal bereikt hebt, is het slijpen de volgende keer zo gedaan. Ik merk direct verschil in de messen, snijden beter en fijner dan voorheen.
Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk
Ooooh een Yakiniku. Mooi ding.Ik gebruik de Acacia van hun.Vandaag mijn kamado in ontvangst mogen nemen !!!
Erg blij mee ...
Bekijk bijlage 62881
Bekijk bijlage 62882
Gefeliciteerd . Altijd leuk om aan de gang te gaan met pizza’s flammkuchen en desserts op de pizzasteen!Voor de verjaardag een pizza steen gehad.Bekijk bijlage 63151
Geinig zat hier gister nog naar te kijke op de website, wat vroegen ze er nog voor met "beschadiging"?Supertoffe pkgo grill gekocht in de aanbieding bij vuurenrook.
Zou een beschadiging op zitten maar is niet eens zichtbaar.
Het portable idee is wel naar amerikaanse standaarden, dus is niet klein en weegt bijna 20 kilo.
Bekijk bijlage 63267
Is die WGA nog wat in orde en zitten er wat extra's bij?Hij was nu 300 ipv 500nogwat.
De wga gaat nu de deur uit want dit vind ik een veel leuker ding