Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Een stalen pizzaplaat

Bekijk bijlage 54295

Zou beter hitte geleiden en sneller opwarmen dan een gewone pizzasteen. Dit weekend dus eens proberen op mijn weber met kolen en blokken hout
Ben ook benieuwd, dat hij juist te heet word en de bodem verbrand.

@Rdj Als je hem direct boven het vuur legt zal dat zo zijn, maar er moet wel ff een platesetter tussen. Dan zal de plaat nooit warmer worden dan de omgevingstemperatuur lijkt me.

Ben ook benieuwd, dat hij juist te heet word en de bodem verbrand.
Zondag zal het pizza worden ik zal een paar foto's nemen van de setup en de onderkant van de pizza etc, maar ik leg de kolen aan de zijkanten/achterkant

In slechtste geval kan ik die plaat nog altijd gebruiken voor smashed burgers en gewoon voor oven pizza :)

Mijn nieuwe aanwinst! Napoleon Pizza oven en Spit. Zondag gaat hij aan!

1000033986.jpg

Zondag zal het pizza worden ik zal een paar foto's nemen van de setup en de onderkant van de pizza etc, maar ik leg de kolen aan de zijkanten/achterkant

In slechtste geval kan ik die plaat nog altijd gebruiken voor smashed burgers en gewoon voor oven pizza :)
Zat inderdaad meteen aan een plancha te denken, daar lijkt hij dan weer ideaal voor!

Dat vind ik de lekkerste maar wat moet je met zo'n hoeveelheid saus, dat is ruim 12 liter.

Opmaken ;) gaat best snel, vandaag voor de sticky wings was het al weer een litertje (ongeveer) en zo nog een paar keer. Dan gaat t best snel

Mijn laatste aanwinst zijn katoenen handschoenen van @NasQ voor onder mijn nitrilhandschoenen. Ideaal voor het pullen van je PP en het vasthouden van vlees bij het snijden als het van de BBQ komt 😁

IMG_8045.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan