BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooi eco oplossing, ik ben hier niet in thuis maar wat levert zo'n opstelling nu aan vermogen/energie ?
 
Dit levert ongeveer 3500kWh per jaar, de terugverdientijd is (na subsidie) ongeveer 5 jaar, en de installatie moet minstens 30 jaar mee gaan. Dit levert dus veel meer op dan als je geld op de bank laat staan. Ik had eigenlijk een grotere installatie willen hebben maar dat paste net niet meer op het dak.

De reden dat het niet helemaal symmetrisch op het dak zit, is dat er nu nog een zonnecollector voor warm water naast past aan de rechterkant. Komt misschien ook nog volgend jaar!
 
Dat is niet verkeerd !, ik heb helaas een lessenaar dak (1 schuine kant) met deze kant op het noorden dus dit is niet echt rendabel ben ik bang  :'(
 
Mooi hoor Piet, ik ben stiekum jaloers!
 
Boldeagle zei:
Dat is niet verkeerd !, ik heb helaas een lessenaar dak (1 schuine kant) met deze kant op het noorden dus dit is niet echt rendabel ben ik bang  :'(
ik heb over 1/3 van mijn huis een dak op het noord voor de rest dakterras :(. En ik zou graag panelen willen hebben, dus ben nog steeds aan het broeden hoe dit op te lossen. Dus Piet ik ben ook jaloers....
 
Boldeagle zei:
Dat is niet verkeerd !, ik heb helaas een lessenaar dak (1 schuine kant) met deze kant op het noorden dus dit is niet echt rendabel ben ik bang  :'(

Als je huis nou in Australi? gestaan had......
 
Ahum.......... kleine update op mijn reactie van vorige week, waarom ik niet pers? een BGE hoef te hebben.

Ik kwam gisteravond thuis, na 2 dagen klussen op Susteren.
Schat, wil je eerst eten, of wil je je verrassing zien. (moeten we wel ff naar buiten)
???
Eh nou, laten we dan eerst maar naar buiten gaan dan h?.

8271433565_370dc98f56.jpg


8271433505_3c549ea4fe.jpg


Tja eh wat moet daar nou inzitten ........


:-\
:-\
:-\
:-\
:-\
:-\
:-\

8271433811_92a662a36a.jpg


Omdat je het verdiend heb
  ??? (wie ik ?)

Jesus !! (excuus voor de fans van hem), maar dat meen je niet  ??? ???

:-* :-* :-* :'( :-* :-*  :'( :-* :-* :-*

Nogmaals, maar nu dik gedrukt:
Ik heb het maar getroffen met haar.  

Mac




 
Zag het gisteren op twitter al. En dan meteen de XL :D Mazzelaar!!
 
Tja wat moet je hier nou nog op zeggen....... ???
 
je hebt het echt goed getroffen met je meissie, ze heeft het goed met je voor
 
Mooie verrassing. Op zo'n vrouw moet je zuinig zijn.
 
Dominique zei:
Duidelijk. Je hebt een wereldwijf. En jij bent een lieve man voor haar, geweldig om te lezen, dit soort acties!
Het komt dus wl goed, op de een of andere manier :)
Zoals ik al zei....
Gefeliciteerd!
 
WAUW!!! Wat een verrassing! Gefeliciteerd met deze te gekke aanwinst. Heel erg gaaf!
 
Tja tis wat h?.

Vertel ik op het ene moment, dat ik 'm niet zo nodig hoef te hebben.
Ben ik vervolgens een weekje later onverwacht eigenaar van een heel groot ei  ???
(twijfel alleen een klein beetje ofdat ie niet te groot is (niet dat ik dat meer kan veranderen, nou ja het kan wel.....................maar dan ben ik waarschijnlijk weer vrijgezel  ;) )
Morgen eens kijken of we hem in elkaar kunnen zetten.

Heb ik nog een dilemma.
Nu heb ik waarschijnlijk een OTG 57, of een WSM 47 over (of beiden, maar iig 1 (en ik ben nog maar net in het bezit van de WSM))
Pffff het leven is zwaar  :-\

@Gerard
Excusus, dat jij hem niet hebt kunnen/ mogen leveren. (had ik je graag gegund)
Maar om het een klein beetje goed te maken, heb ik zojuist het e.e.a. bij je besteld.

@Structor
Is tegenwoordig (sinds 3 jaar) een BMW (of vind je dat ook niks  :D )

Tja wat moet je hier nou nog op zeggen.......
Zo stond ik dus ook in de tuin Boldeagle.

Mac
 
Huh? ik zie alleen een doos op een pallet! En het is niet eens een echte eierdoos. ;)













Maare heel veel plezier met je doos op pallet, enne niet de foto's van de inhoud vergeten h?! 8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan