Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb over 1/3 van mijn huis een dak op het noord voor de rest dakterras . En ik zou graag panelen willen hebben, dus ben nog steeds aan het broeden hoe dit op te lossen. Dus Piet ik ben ook jaloers....Boldeagle zei:Dat is niet verkeerd !, ik heb helaas een lessenaar dak (1 schuine kant) met deze kant op het noorden dus dit is niet echt rendabel ben ik bang :'(
Boldeagle zei:Dat is niet verkeerd !, ik heb helaas een lessenaar dak (1 schuine kant) met deze kant op het noorden dus dit is niet echt rendabel ben ik bang :'(
???Schat, wil je eerst eten, of wil je je verrassing zien. (moeten we wel ff naar buiten)
??? (wie ik ?)Omdat je het verdiend heb
Ik heb het maar getroffen met haar.
Mac zei:Ahum.......... kleine update op mijn reactie van vorige week, waarom ik niet pers? een BGE hoef te hebben.
Zoals ik al zei....Dominique zei:Duidelijk. Je hebt een wereldwijf. En jij bent een lieve man voor haar, geweldig om te lezen, dit soort acties!
Het komt dus wl goed, op de een of andere manier
Zo stond ik dus ook in de tuin Boldeagle.Tja wat moet je hier nou nog op zeggen.......