BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wel flauw dat je er een doos bovenop hebt gezet, nu weten we nog niet wat de verrassing in je schoen is ;)
 
Maar goed dat je voet niet meer in de schoen zat 8)

Maar gefeliciteerd met de aanwinst, het keramisch bbq gehaalte stijgt al behoorlijk  op het forum.
 
Gefeliciteerd, heel mooi cadeau.
 
Mijn duifje, en ik liepen gisteren bij het Kookpunt in Rotterdam Noord, en natuurlijk kijken we dan ook altijd ff bij de BBQ afdeling.
Op een gegeven moment zegt ze tegen mij  "lieverd, dan koop je hem toch"  ???...............We stonden bij de Big Green Eggs.

Niet gedaan trouwens maar het ging om het idee  :D

Mac 
 
Mac zei:
Mijn duifje, en ik liepen gisteren bij het Kookpunt in Rotterdam Noord, en natuurlijk kijken we dan ook altijd ff bij de BBQ afdeling.
Op een gegeven moment zegt ze tegen mij  "lieverd, dan koop je hem toch"  ???...............We stonden bij de Big Green Eggs.

Niet gedaan trouwens maar het ging om het idee  :D

Mac

Ohoh. Het is net als met s*x. Iedere kans die je voorbij laat gaan komt niet meer terug!
 
LOL Bert +1 :D
 
ROTFLOL Bert +100
 
Rustig mannen, rustig.....

Waarom heb je hem niet gekocht dan Marcel? Vertel, vertel???
 
Hahahaha! Bert, je weet weer een mooie vergelijking neer te zetten. En dan te bedenken dat de kans op toestemming voor een BGE kleiner is dan het hebben van jouw voorbeeld. ;)

Maar mocht de kans zich weer voordoen, neem gerust contact op ;)


 
Dominique, ik kan wel zeggen dat ik tevreden ben met mijn 3 bbq's hoor.
Ik vind het groene Ei, een prachtig apparaat, begrijp mij niet verkeerd, het is denk ik wel een van de Toppers op het gebied van de bbq (als het niet d? is), maar het is wel goed zo (voorlopig)
Tevens vind ik, dat het nu de beurt aan mijn meissie is om in de watten gelegd te worden. (dus misschien over een paar jaartjes, als we het ons dan nog kunnen veroorloven)
Ik doe gelukkig de financi?n thuis, anders waren we waarschijnlijk al falliet geweest (maar ze bedoeld het goed)  :D

Een paar jaar geleden was ze ook al spontaan naar een motorzaak gegaan om een proefritje op een prachtige Honda Fireblade te regelen  ???
Ik heb het maar getroffen met haar.  :)

Mac
 
Duidelijk. Je hebt een wereldwijf. En jij bent een lieve man voor haar, geweldig om te lezen, dit soort acties!
Het komt dus wl goed, op de een of andere manier :)
 
Ik ben het wel met MAC eens, ik vind een Porsche ook mooi maar dwz niet zeggen dat ik er meteen 1 moet hebben. (en geloof me, ik mag er ook 1 gaan halen als ik wil  ;) )
Ik kan nu lezen en schrijven met mijn Webers en ik zie eigenlijk geen reden om over te stappen.
Zal niet zeggen dat ik als mijn Webers "op zijn' dit zeker niet op het verlanglijstje staat.  ;D
 
ik ben het niet met jullie eens. als ik de toestemming krijg, komt ie er ;)
 
Als mijn vrouw dat zegt dan wist ik het wel ;).
 
Gerard777 zei:
Hahahaha! Bert, je weet weer een mooie vergelijking neer te zetten. En dan te bedenken dat de kans op toestemming voor een BGE kleiner is dan het hebben van jouw voorbeeld. ;)

Maar mocht de kans zich weer voordoen, neem gerust contact op ;)
Waarop, anders doe je nu dubieuze voorstellen :D :D

Mac zei:
Een paar jaar geleden was ze ook al spontaan naar een motorzaak gegaan om een proefritje op een prachtige Honda Fireblade te regelen  ???
Tja wat moet ik hier nu op zeggen, vrouwen ze kunnen ook niet alles weten... een H*nd*  8)
 
Onze nieuwe dakbedekking, het is dan wel geen Honda, Egg of s*x, maar ik ben er blij mee! ;)

PV3.jpg


 
ziet er goed uit Piet, kan je daarmee uit voor je energie rekening?
het betaald zich op een gegeven moment wel terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan