Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dat is aardig wat...
ben zelf geen drinker...
maar is die Jack Daniel wat voor op de bbq ??
zelf kreeg ik een kadotje van een leverancier....
de beste man woont in spakenburg en had het er al over dat ik paling zo duur vondt..
en dat ik het machtig mooi vondt hoe dat roken werkt...
net een pakketje aan de deur....
Met de vriendelijke groeten van Cor ( zo heten bijna allemaal daar in spakenburg hehe )
ik weet niet of de zalm lekker is, denk het wel... deze is al warm gerookt..
zal zeker melden of die lekker is.
hij komt van zijn zwager ( buurman ) en die bezig dus ook zalm.nl ik ken deze site niet. denk ook niet dat het voor deze genootsschap is.
want wij willen zelf de zalm roken toch
Toch wat leuke cadeau's voor onder de kerstboom.....
Deze week heb ik voor mijn WGA de gietijzeren grates ontvangen uit USA, deze had ik al een tijdje geleden besteld, maar de collega die ze daar voor mij had gekocht was pas deze week in NL.
En al keurig geseasoned, 2-delig en perfect passend!
Voor US$ 39,90 een mooi aanwinst. Heb er voor US$ 10,89 de "lifter" bijgekocht, is ook handig voor de roosters van de Weber OTP 57. website: http://www.cast-iron-grate.com/go-anywhere-grate.html
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.