BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gefeliciteerd! Ik heb een nieuwe snijplank bij onze vrienden uit Zweden gehaald zojuist nadat mijn aanstaande de oude enkele malen in de vaatwasser had gedaan :)

Maar die valt uiteraard in het niets bij een mooi groen eitje! Veel plezier ermee!
 
Het is gelukkig geen echte eierdoos Piet (alhoewel, ligt er aan hoe je het bekijkt  ::) )
Die doos is bijna niet te tillen, het eitje weegt zo'n 90 kg  ???
Ik ga mijn best doen met de foto's

Wanneer komt trouwens de Primo ?


@Mr_Nas
Maar wel goed om te hebben hoor, een fijne snijplank.
Er ligt er hier een onder de kerstboom..............eh oeps (hoop ik  ::) )
Als die van hout is, is het goed om hem voor gebruik een paar x in te vetten met een geurloze olie ?la druivenpitolie o.i.d. (ff googelen)

Mac
 
Mac zei:
Wanneer komt trouwens de Primo ?

Morgen middag, maar ik ben niet thuis dit weekend! :'( :'( :'( :'( :'(
 
Gefeliciteerd Mac, Natas is echt geweldig :)
 
Ze is echt een toppertje Nanda.

@Mr_Nas
Dan weet ik gelijk waar ik de olie kan halen voor mijn plank.
Thx  :)

Mac
 
wow! dat is nog eens een verrassing zeg! heel tof!
 
Morgen middag, maar ik ben niet thuis dit weekend!

Ach Piet, dat geeft toch niet, Mevr Nosmo kan 'm inmiddels ook vies maken, en ons vertellen hoe fijn zo'n Primo is. (en anders geven wij wel advies) :D
Gelukkig kan je het forum vanaf ? volgen.

Komt wel goed hoor  ;)

Mac
 
Mac zei:
Ze is echt een toppertje Nanda.

@Mr_Nas
Dan weet ik gelijk waar ik de olie kan halen voor mijn plank.
Thx  :)

Mac

Je kunt je plank ook gewoon me zonnebloemiolie insmeren hoor. Ik heb een plank van olijfhout, en de man die hem mij verkocht, verkocht ook druivenpitolie. Maar dat was volgens hem helemaal niet nodig.
 
@mac: s1000rr?
De discussie over de toermodellen bewaar ik voor mijn oude heer  :D. Ik heb zelf groen bloed. Het is trouwens gewoon plagen hoor, als het twee wielen heeft vind ik het al mooi.

Terug on topic, heb je hem al in elkaar en is de live maiden run hier te volgen?
 
Volgens mevr. Nosmo staat er opeens een joekel van een doos in de garage met nog wat losse zooi er om heen. Er staat iets van "prima" of zo iets op!

Ben benieuwd wat er in zit. 8)
 
Ik probeer ff met je mee te denken Piet (heb wel ervaring met een grote zware doos de laaste tijd, Mmmm nu ik dat zo z?g klinkt het ineens raar  :-X))
Prima, prima............ik kan er ff geen ei over leggen sorry:) )

@Structor
Nee, het is helaas Geen S1000RR  ;) (hint hint)

Mac
 
Ik ben ook benieuwd Piet, zonder foto.... ;)
 
Nosmo zei:
Volgens mevr. Nosmo staat er opeens een joekel van een doos in de garage met nog wat losse zooi er om heen. Er staat iets van "prima" of zo iets op!

Ben benieuwd wat er in zit. 8)

Piet vraag even of ze hem in je nieuwe tafel wil zetten ;).
 
Mac zei:
Ik probeer ff met je mee te denken Piet (heb wel ervaring met een grote zware doos de laaste tijd, Mmmm nu ik dat zo z?g klinkt het ineens raar  :-X))
Prima, prima............ik kan er ff geen ei over leggen sorry:) )

@Structor
Nee, het is helaas Geen S1000RR  ;) (hint hint)

Mac
Nee het is helaas gs  , ben je er niet blij mee dan ;D
 
Die vaatwasser is een killermachine bij ons! Laatst al de snijplank.. Nu is mijn nieuwe ballenknijper na 1 x gebruiken de sjaak..  :( Niet geschikt voor de vaatwasser blijkbaar.

We hebben gister bij de Xenos wel van die mini aardewerk pannetjes gehaald... Het lijkt me dat deze ook wel op de BBQ kunnen :)
En een kookboekstandaard! Altijd handig :)
 
noskos zei:
Ik ben ook benieuwd Piet, zonder foto.... ;)

Vanochtend een whatsappje gekregen van mevr Nosmo;
Primo1.jpg
 
Frits zei:
Nosmo zei:
Volgens mevr. Nosmo staat er opeens een joekel van een doos in de garage met nog wat losse zooi er om heen. Er staat iets van "prima" of zo iets op!

Ben benieuwd wat er in zit. 8)

Piet vraag even of ze hem in je nieuwe tafel wil zetten ;).

Ik mag niet zwaar tillen van de dokter. En dan wordt Piet boos, want die wil hem zelf uitpakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan