BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

ff14d0bb0e55e0faca9735ce659c7ca6.jpg


04d5ba6913ca7cfafe598ac4dbef2d9d.jpg


Staat al wat jaartjes bij me favoriete maar hij is er nu echt. Ben erg benieuwd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
ff14d0bb0e55e0faca9735ce659c7ca6.jpg


04d5ba6913ca7cfafe598ac4dbef2d9d.jpg


Staat al wat jaartjes bij me favoriete maar hij is er nu echt. Ben erg benieuwd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bent er vroeg bij! Daar ga je heel veel plezier van hebben en lekkers mee bereiden👌🏻
 
Vanochtend een fred stone voor de Bastard gekocht… voor de pizza’s en brood straks. Tot nu toe alleen met een dunne pizzasteen van weber gewerkt, wat resulteerde in een veel te hete steen na twee pizza’s. Vaak té knapperige randen en een sompig midden. Dat zou verleden tijd moeten zijn met een fredstone. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen….
938F1E9B-A37C-4A04-BFEE-E4A4B0196CC4.jpeg
 
Degenen die me op Instagram volgen hadden hem al langs zien komen, mijn laatste aanwinst is de KJ Classic 3. Hij staat al even in de tuin, maar ik moet hem nog steeds aansteken 🙈

classic3-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk de pizza - rottisserie voor m’n Bastard Urban Large binnen! 😍 Niet de beste foto’s, wel een heerlijk ding 😅

C0A6F6C8-D98A-4B37-AE30-AB4D73C75FE1.jpeg


05FC5087-31A1-4517-9F97-D645779E15CC.jpeg
 
Vanochtend een fred stone voor de Bastard gekocht… voor de pizza’s en brood straks. Tot nu toe alleen met een dunne pizzasteen van weber gewerkt, wat resulteerde in een veel te hete steen na twee pizza’s. Vaak té knapperige randen en een sompig midden. Dat zou verleden tijd moeten zijn met een fredstone. Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen…. Bekijk bijlage 26783

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
 
Degenen die me op Instagram volgen hadden hem al langs zien komen, mijn laatste aanwinst is de KJ Classiv 3. Hij staat al even in de tuin, maar ik moet hem nog steeds aansteken 🙈

Bekijk bijlage 26784
Mooi rood is niet lelijk. leuk die sponsors?
 
Mooi rood is niet lelijk. leuk die sponsors?
Niks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.
 
Niks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.
En terecht. Elk zijn kleur en smaak! *doet z’n Urban Large een aaitje geven* 😅
 
Niks gesponsord, gewoon zelf gekocht met mijn zuurverdiende centjes. Ik wil voor mijn hoofdbarbecue geen verplichtingen hebben.
Vindt t daarom extra interessant waarom een kamado van dit kaliber naast een weber summit charcoal? Of meer voor de hobby in het kader van weer eens wat anders😉
 
Degenen die me op Instagram volgen hadden hem al langs zien komen, mijn laatste aanwinst is de KJ Classic 3. Hij staat al even in de tuin, maar ik moet hem nog steeds aansteken 🙈

Bekijk bijlage 26784
Ik ben heel benieuwd hoe je de sloroller ervaart t.o.v. normale plate setter. Fijn om ook een keer een niet gesponserde meningen te krijgen :D
 
Mijn laatste aankoop.
0446E459-D6B1-494C-A276-96992B21C465.jpeg
Ik weet niet of het wat is. Was 3 tientjes bij bol. Iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan