Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst een mooi gladgestuct muurtje, en daarna smashburgers
We have a winner! (op het muurtje na dan)Eerst een mooi gladgestuct muurtje, en daarna smashburgers
Mooi BBQ gereedschap Ik hoorde ook al geruchten dat er muurtjes mee gestuukt worden hoe verzinnen ze hetWe have a winner! (op het muurtje na dan)
Waarom gebruiken ze gereedschap niet gewoon voor het eigenlijke doel. Las recent ook al zoiets dat ribbenrekjes gebruikt worden om deksels van potten en pannen in op te bergen ...Mooi BBQ gereedschap Ik hoorde ook al geruchten dat er muurtjes mee gestuukt worden hoe verzinnen ze het
Mag ik vragen waar St. Lowijs style voor staat? (misschien jouw achternaam?)Custom 6mm RVS grill!!! Heel blij met het eindresultaat
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Haha...inderdaad, maar hier krijgen mensen St. LOWIJS Style BBQ voorgeschoteld . Dus inderdaad een klein geintje voor de insidersMag ik vragen waar St. Lowijs style voor staat? (misschien jouw achternaam?)
St. Louis style ribs ken ik wel
Waarom gebruiken ze gereedschap niet gewoon voor het eigenlijke doel. Las recent ook al zoiets dat ribbenrekjes gebruikt worden om deksels van potten en pannen in op te bergen ...
Meen je niet!...... wie verzint het nou om deksels in een Ikea rib rekje te zettenLas recent ook al zoiets dat ribbenrekjes gebruikt worden om deksels van potten en pannen in op te bergen ...
Zeker weten! Heb zowel kokend als ijswater getest, en spot on!@Robdijn vandaag ook binnen gekregen! Ziet er degelijk uit en heerlijk snel!
Ik heb dezelfde. Ga je veel lol aan belevenBekijk bijlage 24382
Lidl verkocht een set, gisteren de voorbereidingen gedaan om binnenkort te gebruiken !
Maar die bakplaat gaat niet passen denk ik op de kamado of toch wel?Bekijk bijlage 24382
Lidl verkocht een set, gisteren de voorbereidingen gedaan om binnenkort te gebruiken !
Heb een Weber Summit Charcoal en daar gingen deze 4 in één keer erinMaar die bakplaat gaat niet passen denk ik op de kamado of toch wel?
Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk