BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

@Pascal waar komt die mop vandaan? lijkt me wel handig om er ook een aan te schaffen..
 
@Pascal waar komt die mop vandaan? lijkt me wel handig om er ook een aan te schaffen..
Komt van Ali vandaan 4 euro zoveel. Als je op mop bbq zoekt krijg je er heel veel.
 
Komt van Ali vandaan 4 euro zoveel. Als je op mop bbq zoekt krijg je er heel veel.
Even voorzichtig met AliExpress..... alle prijzen zijn nu ex 21% btw en inklaringskosten nu de vrijstelling is vervallen 🤔
 
Even voorzichtig met AliExpress..... alle prijzen zijn nu ex 21% btw en inklaringskosten nu de vrijstelling is vervallen 🤔
Ja inderdaad. Goede aanvulling.
 
Dankje voor de info, ook met wat betreft de 21% btw en inklaringskosten..
 
Zie nu dat PostNL de tarieven bekend heeft gemaakt 😁

2E8350AD-EA78-4396-896C-F109394B4ABF.jpeg
 
Geld deze invoer regel ook vanuit Amazon? Producten verzonden binnen de eu? Of zijn deze nieuwe tarieven alleen geldig voor verzendingen buiten de eu?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Geld deze invoer regel ook vanuit Amazon? Producten verzonden binnen de eu? Of zijn deze nieuwe tarieven alleen geldig voor verzendingen buiten de eu?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Enkel voor verzendingen van buiten de EU. Wanneer je via Amazon bestelt, kies dan voor amazon.nl of amazon.de, bij bestellingen via amazon.com (US) geven ze duidelijk de verzendkosten/afhandelingskosten en de invoerrechten aan.
 
Geld deze invoer regel ook vanuit Amazon? Producten verzonden binnen de eu? Of zijn deze nieuwe tarieven alleen geldig voor verzendingen buiten de eu?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee, onze Amazon regelt of de btw afdracht zodat er geen inklaringskosten zijn (ook voor bestellingen buiten de EU) of geeft de bijkomende kosten duidelijk aan (zoals bestellingen via Amazon.com)
AliExpress werkt aan een zelfde werkwijze maar dat zal nog wel even duren 🤔
 
Nee, onze Amazon regelt of de btw afdracht zodat er geen inklaringskosten zijn (ook voor bestellingen buiten de EU) of geeft de bijkomende kosten duidelijk aan (zoals bestellingen via Amazon.com)
AliExpress werkt aan een zelfde werkwijze maar dat zal nog wel even duren 🤔

Ik zie net dat AliExpress nu ook de btw in rekening brengt..... prijzen staan ex btw maar als je gaat betalen gaat de prijs met 21% omhoog. Dit zou betekenen dat tot een bedrag van 150 euro er verder geen bijkomende kosten zijn. Zou betekenen met nadruk want ik heb het nog niet geprobeerd. 😀

EDIT: inmiddels wel geprobeerd en een kleine proefbestelling geplaatst.... inderdaad is keurig 21% btw gespecificeerd dus zouden er geen inklaringskosten moeten zijn 😆

252C4BC7-6A6F-401B-AF7C-059B8D1A80F5.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe thermometers.


Gelijk een vraag:

Iemand een idee om ze netjes op te bergen??( als ze niet gebruikt worden)??
028b3e4401ad41a6c4ac526f069cc788.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
 
Nieuwe thermometers.


Gelijk een vraag:

Iemand een idee om ze netjes op te bergen??( als ze niet gebruikt worden)??
028b3e4401ad41a6c4ac526f069cc788.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Ik doe de probes altijd in een bakje en de 2 apparaten hangen op de koelkast deur
 
Nieuwe thermometers.


Gelijk een vraag:

Iemand een idee om ze netjes op te bergen??( als ze niet gebruikt worden)??
028b3e4401ad41a6c4ac526f069cc788.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
Dit even als voorbeeld: https://www.amazon.de/dp/B073FNRCW8
Er zijn er meerdere te vinden, even goed opletten op de afmeting.

je hebt ze ook met schuim wat je zelf op maat kan insnijden;

Afin, je snapt het idee wel :)

Wel grappig dat je t zegt, ik bewaar mijn HerQs nog steeds in de originele verpakking.. misschien toch eens een tientje uitgeven voor zo'n hoesje
 
Dit even als voorbeeld: https://www.amazon.de/dp/B073FNRCW8
Er zijn er meerdere te vinden, even goed opletten op de afmeting.

je hebt ze ook met schuim wat je zelf op maat kan insnijden;

Afin, je snapt het idee wel :)

Wel grappig dat je t zegt, ik bewaar mijn HerQs nog steeds in de originele verpakking.. misschien toch eens een tientje uitgeven voor zo'n hoesje
Top idee @SandyMan thanx.
Straks vakantie kan ik mooi ff zoeken terwijl de bbq aan staat

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk
 
Een marinade injector van Grizzly Grills.

7wkPCBI.jpg


Q93bkls.jpg


De naald zit er stevig op, en is behoorlijk scherp.
 
Daar kan je even mee vooruit! Waar stook je op? Ofyr? Braai?
 
Het was even wachten maar dat is het denk ik dubbel en dwars waard geweest ;)
Mooi stukje kook gereedschap en een fijne blikvanger in je tuin.
Veel plezier er van en veel lekker eten gewenst !
 
Terug
Bovenaan Onderaan