Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar voor welke bereidingen in de DO?Ik gebruik em voor in de Dutch Oven. Heb daar nu een trivet maar die is gecoat, na een sessie plakt ie soms een klein beetje (de coating aan de do). Zal met deze niet meer gebeuren
Voor alles wat ik van de bodem af wil hebbenMaar voor welke bereidingen in de DO?
Nog gefeliciteerd, daarbij kan ik mij totaal vinden in het citaat!En de Flambadou, met daarbij, na het zien van een aantal YouTube-filmpjes hiervan, een onvergetelijk citaat van mijn zoon: "Wow, wat gaaf!!! dit kan namelijk op zoveel manieren misgaan"
Bekijk bijlage 22779
Al met al een geslaagde verjaardag dus.
Even bij de Makro geweest
De buit:
7,2 kilo procureur
6,2 kilo spareribs
1,3 kilo toma hawk
1,4 kilo black angus picanha
1,0 kilo iberico ribfingers
1 mes
Nieuw vilt voor de GG compact
Eindresultaat:....een blije Willy
Bekijk bijlage 22788
+1Met zoiets ben ik ook een blije Daniel, maar mijn vrouw wordt daar steeds minder blij van als ze ziet wat de rekening is
Met zoiets ben ik ook een blije Daniel, maar mijn vrouw wordt daar steeds minder blij van als ze ziet wat de rekening is
Gefeliciteerd met je verjaardag. Dochters weten goed wat je nodig hebt .Van mijn dochters voor m'n verjaardag gekregen.
Is ook overal hetzelfde . Hier wil de vrouw als compensatie een jacuzziZe vergeet NIETS
Werkt dit een beetje? Ik heb zowel voor de masterbuild als voor de compact een bastard nest (VEEL TE DUUR voor wat je krijgt), maar was bang dat ze nogal wankel zouden staan op die pootjes! Hoeveel heb je er? 3 of 4?Keramische pot voetjes van de intratuin…. A 6 euro.
Beter dan 50 euro voor een kruisje van metaal van green egg..: en gezien dit ook keramiek is.. heb ik er wel vertrouwen in
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lijkt mij een prima oplossing inderdaadKeramische pot voetjes van de intratuin…. A 6 euro.
Beter dan 50 euro voor een kruisje van metaal van green egg..: en gezien dit ook keramiek is.. heb ik er wel vertrouwen in
Goed bezig wel altijd even checken of de verse procureur niet goedkoper is dan de diepvries dozen hoor...... dat gebeurt namelijk (zeer) regelmatig bij de Makro.Even bij de Makro geweest
De buit:
7,2 kilo procureur
6,2 kilo spareribs
1,3 kilo toma hawk
1,4 kilo black angus picanha
1,0 kilo iberico ribfingers
1 mes
Nieuw vilt voor de GG compact
Eindresultaat:....een blije Willy
Werkt dit een beetje? Ik heb zowel voor de masterbuild als voor de compact een bastard nest (VEEL TE DUUR voor wat je krijgt), maar was bang dat ze nogal wankel zouden staan op die pootjes! Hoeveel heb je er? 3 of 4?
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Herkenbaar. Vandaag is mijn monolith gecompenseerd. In mijn nadeel (tot nog toe)Toen ik thuiskwam heeft mijn vrouw geholpen met ruimte maken in de vriezer .
Ik ben mij daarentegen bewust dat ik me zorgen moet maken....mijn koopgedrag MOET gecompenseerd worden.
Ik zit met angst en beven te wachten wat er van mij verwacht gaat worden. Vandaag, morgen.....volgend jaar. Ze vergeet NIETS
Ben je niet bang dat ze verschuiven (of dat er eentje wegschiet), bij het schoonmaken van je rooster bijvoorbeeld? Ik ben zelf nogmaal flink aan het harken op mijn rooster. Of blijft het allemaal netjes op hun plek?Keramische pot voetjes van de intratuin…. A 6 euro.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk