Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Geld deze invoer regel ook vanuit Amazon? Producten verzonden binnen de eu? Of zijn deze nieuwe tarieven alleen geldig voor verzendingen buiten de eu?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee, onze Amazon regelt of de btw afdracht zodat er geen inklaringskosten zijn (ook voor bestellingen buiten de EU) of geeft de bijkomende kosten duidelijk aan (zoals bestellingen via Amazon.com)
AliExpress werkt aan een zelfde werkwijze maar dat zal nog wel even duren 🤔

Nee, onze Amazon regelt of de btw afdracht zodat er geen inklaringskosten zijn (ook voor bestellingen buiten de EU) of geeft de bijkomende kosten duidelijk aan (zoals bestellingen via Amazon.com)
AliExpress werkt aan een zelfde werkwijze maar dat zal nog wel even duren 🤔

Ik zie net dat AliExpress nu ook de btw in rekening brengt..... prijzen staan ex btw maar als je gaat betalen gaat de prijs met 21% omhoog. Dit zou betekenen dat tot een bedrag van 150 euro er verder geen bijkomende kosten zijn. Zou betekenen met nadruk want ik heb het nog niet geprobeerd. 😀

EDIT: inmiddels wel geprobeerd en een kleine proefbestelling geplaatst.... inderdaad is keurig 21% btw gespecificeerd dus zouden er geen inklaringskosten moeten zijn 😆

252C4BC7-6A6F-401B-AF7C-059B8D1A80F5.jpeg

Laatst bewerkt:
Nieuwe thermometers.

Gelijk een vraag:

Iemand een idee om ze netjes op te bergen??( als ze niet gebruikt worden)??
028b3e4401ad41a6c4ac526f069cc788.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Nieuwe thermometers.

Gelijk een vraag:

Ik doe de probes altijd in een bakje en de 2 apparaten hangen op de koelkast deur

Nieuwe thermometers.

Gelijk een vraag:

Dit even als voorbeeld: https://www.amazon.de/dp/B073FNRCW8
Er zijn er meerdere te vinden, even goed opletten op de afmeting.

je hebt ze ook met schuim wat je zelf op maat kan insnijden;

Afin, je snapt het idee wel :)

Wel grappig dat je t zegt, ik bewaar mijn HerQs nog steeds in de originele verpakking.. misschien toch eens een tientje uitgeven voor zo'n hoesje

Dit even als voorbeeld: https://www.amazon.de/dp/B073FNRCW8
Er zijn er meerdere te vinden, even goed opletten op de afmeting.

je hebt ze ook met schuim wat je zelf op maat kan insnijden;

Afin, je snapt het idee wel :)

Wel grappig dat je t zegt, ik bewaar mijn HerQs nog steeds in de originele verpakking.. misschien toch eens een tientje uitgeven voor zo'n hoesje
Top idee @SandyMan thanx.
Straks vakantie kan ik mooi ff zoeken terwijl de bbq aan staat

Een marinade injector van Grizzly Grills.

7wkPCBI.jpg

Q93bkls.jpg

De naald zit er stevig op, en is behoorlijk scherp.

Daar kan je even mee vooruit! Waar stook je op? Ofyr? Braai?

Het was even wachten maar dat is het denk ik dubbel en dwars waard geweest ;)
Mooi stukje kook gereedschap en een fijne blikvanger in je tuin.
Veel plezier er van en veel lekker eten gewenst !

Mooi spul en gaaf hoekje 👌🏻 Nu nog een pijp door het dak 😜. Veel plezier ervan!

Buitenkant met gekookte lijnolie van de bouwmarkt en de binnenkant met arachideolie. De binnenkant met lijnolie vind ik toch niet zo’n heel fijn idee, dan liever iets wat je ook in grote hoeveelheden door je eten kunt knikkeren. Je leest er verschillende verhalen over. De 1 zweert bij lijnolie en de ander zegt dat t schadelijk is. Better safe then sorry. Arachideolie doet z’n werk ook wel maar voelt ook iets voedselveiliger 😅

Zo zou ik het ook gedaan hebben...... arachideolie werkt prima voor de binnenkant, zou ook op de buitenkant kunnen maar lijnolie geeft een veel hardere beschermende laag inderdaad. Zonder hoes kan 'ie zo ook makkelijk hoor ;)

Mooie smoker en mooi plekje heb je zo 👍

Rotisserie met pizzaluik :love: Bijgeleverde pizzasteen is wat dun maar ik had er al één van 3cm dik dus dat gaat wel goedkomen. Het rooster past ook bovenop de RVS ring dus ik kan nu ook Tootsie's porksteaks maken boven de kolen 👌

IMG_2647.jpeg
IMG_2667.jpeg
IMG_2670.jpeg

Goeie diepte investering

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Gast prachtig ding die smoker met een mooie opbergplek. Je kan ook wel lijnolie voor de binnenzijde gebruiken maar dan moet je rauwe nemen. In de "gekookte" lijnolie zitten metaalzouten en die wil ik ook niet op mijn eten. Aan de andere kant is het maar de vraag hoe gezond de aanslag aan de binnenzijde van je smoker is. Ik denk er verder maar niet bij na.

Mischien moet je even een nieuw topic openen, zodat deze ontopic blijft met nieuwe aanwinsten.

Na de tip van @Revers88 een bestelling gedaan bij van beekum. Even geleden bij mijn maat eens koffierub op vlees gehad en dat wilde ik vaker..

De rest is meer worst gerelateerd.. ;)
dextrose, fosfaat, nitrietzout en kunstdarmen voor grillworst.

11C270A8-4779-40C6-B1D5-F493E323BEB5.jpeg

Mooi pakketje zo, maar waarvoor gebruik je fosfaat @SandyMan ?

Terug
Bovenaan Onderaan