BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

De Signals & Billows, de kamadoplaatjes en mijn thermapen MK4 die ik in UK bestelde £217,36 (had code voor 20% korting. Daar diende ik nog extra €72,55 te betalen (€14,75 inklaringskosten,€54,70 BTW op de goederen en €3,10 BTW op de inklaringskosten).
Het totaalplaatje komt voor deze bestelling kwam opafgerond €325.
Was sowieso ook op zoek naar die thermapen MK4 en ze hadden enkele kleuren in aanbieding die ze niet verder zullen produceren.
Is dat in NL niet gewoon voor die prijs te halen dan? Vuur en Rook bv..?
Scheelt met garantie gezeur lijkt me..

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Is dat in NL niet gewoon voor die prijs te halen dan? Vuur en Rook bv..?
Scheelt met garantie gezeur lijkt me..

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Heb die rekenoefening gemaakt. Binnen EU was goedkoopste voor Signal&Billows te vinden voor €349,95 en Thermapen MK4 €89,99 (thermapen kon nog iets goedkoper via Amazon €66,04)
Dus heb er toch €115 profijt mee gedaan.
Bestellen in UK kan voordelig zijn maar dan moet je zorgen dat je 20% korting kan pakken, komt ongeveer overeen met de BTW die je hier nog dient te betalen.
 
Naar aanleiding van ondermeer je problemen met je zending en posts te zien van mensen die problemen hadden met afwijkingen op de probes van Inkbird toch besloten om iets meer uit te geven en omdat ik in de UK voor omgerekend €40 een Thermapen MK4 kon meebestellen.
Afwijking is er niet (of verwaarloosbaar). Alles met 2 andere thermometers geverifieerd (niet op foto vanwege te weinig handen). Fwiw, al mijn inkbird producten zijn altijd spot in geweest. Indien nodig kan je in de software altijd caliberen.

IMG_20210420_194440.jpg


Dit is allesbehalve een eindoordeel, maar wou dat toch al meegeven.

IMG_20210420_200220.jpg
 
Zalig!

Vandaag leveren ze mijn nieuwe bbq en mijn grill voor de open haard. Can’t wait...

De ribben voor het weekend liggen al klaar. Nog wat “kleine” speelgoed, aka meater en thermapen heb ik al mee. Nu nog wachten op de grill.

Happy boy...
0518ee90575ac66f59c05458afd6f5c4.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
past het wel? Denk dat je nu ook een grotere Q moet hebben of pizza oven. Maar geef je wel gelijk, dit smoelt wel heel lekker. Buon Appetito


Low en slow op de 57 GBS
Een tip die bruikbaar kan zijn, een voor de Q te grote pizzaschep kopen om vrouwlief te kunnen overtuigen een grotere Q te kopen ;-)
 
Craquelé. Beetje vreemd bij een nieuwe product, komt meestal pas na een tijdje. Kan verder geen kwaad en doet niks af aan de werking.

 
Net mijn Bastard binnen gekregen. Is dit normaal?

Bekijk bijlage 19984

Bekijk bijlage 19985
Dat noemt craquelé maar is wel heel nadrukkelijk aanwezig op je 'nieuwe' Bastard.
Misschien toch eens contact opnemen met de verkoper en eventueel met The Bastard zelf.
In dit filmpje geven ze er van The Bastard zelf een uitleg over en hoe je dit kan verminderen:

 
Ik voel me nu een beetje “ambetant” naar Patta van hierboven maar den deze is blij want mijn yakiniku is geleverd...
349a292f62628be196caae3b933b1645.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Thanks guys! Heb toch maar een berichtje met foto's gestuurd naar de bastaarden. Net mijn eerste mes binnen gekregen. Blij!

Update: minder blij. Een van de bouten is kapot gedraaid dus geen bbq dit weekend. Bastard heeft geantwoord dat ze niks gaan doen met de craquelé. Koelkast vol met vlees... als ik dit had geweten was ik voor de BGE gegaan. Baal hier stevig van.

Bekijk bijlage 19990
Daar zou ik niet akkoord mee gaan, het is geen aanschaf van een paar tientjes.
Als ik heel goed kijk dan heeft mijn masterbuilt ook wel wat craquelé, maar na een paar maanden gebruik bij lange na niet zoveel als jij hebt. Bij mij is het bijna niet zichtbaar en valt het zeker niet op.

Wel een heel gaaf mes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan