Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt waarschijnlijk maandag, eerst een ritje Sligro enz., om lekkers in te slaan. Maar als ik mijn plas niet op kan houden zou het maar kunnen dat morgen appie H eraan moet geloven.Mooie aanschaf. Succes ermee. Wanneer gaat dat maagedelijke wit eraf?
Was aan het twijfelen in het aankopen van deze of de Thermoworks Signals in combinatie met de Billows.
Op hoeveel komt die combi als ik vragen mag?Was aan het twijfelen in het aankopen van deze of de Thermoworks Signals in combinatie met de Billows.
Ben uiteindelijk toch voor Thermoworks gegaan ipv Inkbird
Ik ook.... nadat de eerste inkbird zending zoekgeraakt was en de daaropvolgende defect was was er helemaal klaar mee. Signals en Billows nu een paar keer gebruikt en dat is iedere extra euro meer de waard wat mij betreft.Was aan het twijfelen in het aankopen van deze of de Thermoworks Signals in combinatie met de Billows.
Ben uiteindelijk toch voor Thermoworks gegaan ipv Inkbird
De Signals & Billows, de kamadoplaatjes en mijn thermapen MK4 die ik in UK bestelde £217,36 (had code voor 20% korting. Daar diende ik nog extra €72,55 te betalen (€14,75 inklaringskosten,€54,70 BTW op de goederen en €3,10 BTW op de inklaringskosten).Op hoeveel komt die combi als ik vragen mag?
De inkbird voor 160 euro kunnen halen. Vond ik nog net doenbaar. Gezien mijn positieve ervaringen met andere producten van hun.
Naar aanleiding van ondermeer je problemen met je zending en posts te zien van mensen die problemen hadden met afwijkingen op de probes van Inkbird toch besloten om iets meer uit te geven en omdat ik in de UK voor omgerekend €40 een Thermapen MK4 kon meebestellen.Ik ook.... nadat de eerste inkbird zending zoekgeraakt was en de daaropvolgende defect was was er helemaal klaar mee. Signals en Billows nu een paar keer gebruikt en dat is iedere extra euro meer de waard wat mij betreft.
Is dat in NL niet gewoon voor die prijs te halen dan? Vuur en Rook bv..?De Signals & Billows, de kamadoplaatjes en mijn thermapen MK4 die ik in UK bestelde £217,36 (had code voor 20% korting. Daar diende ik nog extra €72,55 te betalen (€14,75 inklaringskosten,€54,70 BTW op de goederen en €3,10 BTW op de inklaringskosten).
Het totaalplaatje komt voor deze bestelling kwam opafgerond €325.
Was sowieso ook op zoek naar die thermapen MK4 en ze hadden enkele kleuren in aanbieding die ze niet verder zullen produceren.
Heb die rekenoefening gemaakt. Binnen EU was goedkoopste voor Signal&Billows te vinden voor €349,95 en Thermapen MK4 €89,99 (thermapen kon nog iets goedkoper via Amazon €66,04)Is dat in NL niet gewoon voor die prijs te halen dan? Vuur en Rook bv..?
Scheelt met garantie gezeur lijkt me..
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Afwijking is er niet (of verwaarloosbaar). Alles met 2 andere thermometers geverifieerd (niet op foto vanwege te weinig handen). Fwiw, al mijn inkbird producten zijn altijd spot in geweest. Indien nodig kan je in de software altijd caliberen.Naar aanleiding van ondermeer je problemen met je zending en posts te zien van mensen die problemen hadden met afwijkingen op de probes van Inkbird toch besloten om iets meer uit te geven en omdat ik in de UK voor omgerekend €40 een Thermapen MK4 kon meebestellen.
Zondag pizza’s maken en daar heb je natuurlijk een pizzaschep bij nodig. Direct maar een maatje groot besteld
Bekijk bijlage 19980
Een tip die bruikbaar kan zijn, een voor de Q te grote pizzaschep kopen om vrouwlief te kunnen overtuigen een grotere Q te kopen ;-)past het wel? Denk dat je nu ook een grotere Q moet hebben of pizza oven. Maar geef je wel gelijk, dit smoelt wel heel lekker. Buon Appetito
Low en slow op de 57 GBS