Dat zou ik niet verwachten. Dan zou ik toch eens zoeken of die geen soortgelijke accessoire hebbenPast deze toevallig ook op kitchen aid machines?
Sent from my SM-G988B using Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou ik niet verwachten. Dan zou ik toch eens zoeken of die geen soortgelijke accessoire hebbenPast deze toevallig ook op kitchen aid machines?
Nee maar daar is wel veel.makkelijker aan te komen dan aan de kenwoodPast deze toevallig ook op kitchen aid machines?
Net even gekeken en klopt. Echt een mooie complete setIk gebruik deze op mijn werk ook en als ik me niet vergis zitten de opzetstukken voor worst er bij, die zitten opgeborgen in de zwarte aanstamper die je gebruikt om het vlees door de molen te drukken.
Voor de kitchenaid bestaat een variant van kitchenaid zelf, maar ook een andere die het enterprise systeem hanteert (dat doet die van kitchenaid zelf namelijk niet).Dat zou ik niet verwachten. Dan zou ik toch eens zoeken of die geen soortgelijke accessoire hebben
Prachtig! was er ook op naar op zoek voor de 47cm maar kon niks vinden Heb zelf maar even in elkaar geflecht.. De originele heeft wel m'n voorkeur. Super strak apparaat!31 december 2020 een SNS (Slow ‘N Sear) charcoal basket voor m’n 47cm Weber bij TotallyBBQ in de UK besteld.
Wegens Brexit perikelen gisteren pas mogen ontvangen.
Veel mailtjes gestuurd naar de eigenaar waar mijn bestelling blijft. Ter compensatie nog een gratis mini drip pan en een kolentang erbij gekregen. Mooie combi zo! Alles RVS.
Bekijk bijlage 17351
Dat is voor een heel jaar toch zeker....We kunnen weer even vooruit..
Bekijk bijlage 17702
Haha I wish! Nog niet de helft ben ik bang..Dat is voor een heel jaar toch zeker....![]()
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de Applewood.We kunnen weer even vooruit..
Bekijk bijlage 17702
Weet ik nog niet. Was een impuls aankoop. Je kent het wel; je ligt in bed nog even op je telefoon en voor je het weet zit er alweer kookgerei in je winkelmandje.het eerste gerecht
Ben zelf nog niet zo thuis in wokken. maar ga met je meedenken !ideeen/recept voor een lekker wok gerecht?
hahaha, dat is zeker herkenbaar (bed=bank bij mij). Mooie aankoop!Weet ik nog niet. Was een impuls aankoop. Je kent het wel; je ligt in bed nog even op je telefoon en voor je het weet zit er alweer kookgerei in je winkelmandje.
ideeen/recept voor een lekker wok gerecht?