Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mm die heb ik niet gekregen toen ik me aanmelde..
En al geprobeerd? Ik moet hem nog ontvangen..Met inkbird actie kon ik deze niet laten liggen.
ideaal om BBQ overschotjes op te warmen.
Bekijk bijlage 9717
Klopt... Stuur maar pb als je meer wil wetenEr is iemand op een ander forum die deze maakt![]()
Hmmm. Moeilijk zeg. Ben ik niet goed in.... volgens mijn vriendin ruikt het naar kerst. Ik vindt het meer naar zoethout zonder zoet ruiken. Houtig, ver weg iets van ceder en balsa hout iets richting paprikapoeder... lekker duidelijk he?Welkom bij de club! Ik heb mijn bestelling van Van Beekum ook vandaag binnen. Kan jij die sandelhout omschrijven?
Heb nog geen idee. Kon het niet laten dit te bestellen. Hou wel van proberen dus daar past dit goed bij. Voor mijn gevoel moet het goed samen gaan met rood vlees... Als ik er een fijne rub oid voor gevonden heb zal ik het laten wetenIk kan me er wel iets bij voorstellen haha. Waar wil je het bij gaan gebruiken?
Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik ben nog in afwachting van mijn smoke. Have fun ermee in ieder gevalMijn Thermoworks Smoke is een dag eerder dan gepland binnengekomenDat is nog eens een fijne verrassing na zo'n beladen dag.