Ben benieuwd. Post ook je reviews.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd. Post ook je reviews.
Ga ik zeker doen. Hij is niet geheel ongeschonden gearriveerd (wat krasjes op het RVS) maar dat mag de pret niet drukken. Dit weekend wil ik spareribs maken en dan is dit een leuke test
Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?
Hoi @OmeSlikkum, ik heb interesse in die skillet met afneembaar handvat. Waar heb je deze aangeschaft? Merk/modelnummer?nieuw gietijzer
Deze is van Grill Guru.Hoi @OmeSlikkum, ik heb interesse in die skillet met afneembaar handvat. Waar heb je deze aangeschaft? Merk/modelnummer?
Ik heb ook zo’n pannetje, maar dan van Bastard. Erg makkelijk voor een leuk bijgerecht.
Hoi @OmeSlikkum, ik heb interesse in die skillet met afneembaar handvat. Waar heb je deze aangeschaft? Merk/modelnummer?
dat is natuurlijk om water te destileren, je wilt immers geen kalk vlekken op je mooie BBQ tijdens het poetsendestillatiekolom
Ff zitten googlen, maar ben er nog steeds niet uit wat ge ermee gaat doendestillatiekolom
Mooie aanwinst!Gietijzeren skillet. Past perfect in de kamado joe junior.
Gelijk maar even wraps gemaakt gisteravond.
Bekijk bijlage 11293
Bekijk bijlage 11294
Bekijk bijlage 11295
Een as stofzuiger voor 20 euro bij de Action.... Durfde t gokje wel te wagen! Lijkt me toch handig voor t wegzuigen van t as in de KJ2