Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ga ik zeker doen. Hij is niet geheel ongeschonden gearriveerd (wat krasjes op het RVS) maar dat mag de pret niet drukken. Dit weekend wil ik spareribs maken en dan is dit een leuke test :)

Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen :)
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?

Ik ben er nog niet uit wat het dit weekend gaat worden. Straks met de vrouw overleggen. Heb een stuk van 2kg St Louis cut liggen :)
Maar hoe werkt deze topvent? Bij mij kan ik draaien en hem open zetten. Heb deze net bekeken, maar open zetten kan niet. Enkel dat schuifje. Zijn de regelingen dan beperkter?

Volledig open zoals bij het gietijzeren model gaat helaas niet. Daarvoor moet ik het dakje eraf tillen. Deze heeft drie openingen die je door middel van één schuif kan bedienen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is haha :)

Spit en rotisserie van Spit on Fire.

IMG_20201016_101633.jpg

Je hebt ook alcohol nodig om de binnenzijde te reinigen. Maar ik dacht dat je deze alleen mag kopen met een nummer van de belastingdienst.

Een as stofzuiger voor 20 euro bij de Action.... Durfde t gokje wel te wagen! Lijkt me toch handig voor t wegzuigen van t as in de KJ2
81e5aafbd95475160d68bca4fa07f6a5.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan