Dat weet ik, maar goed hij is wel compleet en alles is er voor te verkrijgen Is er voor de Summit ook een rotisserie soms?
Gr. Mike
Gr. Mike
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weet ik, maar goed hij is wel compleet en alles is er voor te verkrijgen Is er voor de Summit ook een rotisserie soms?
Gr. Mike
Ja dat is zo is ook een super mooie BBQ. Er is een rotisserie te verkrijgen voor de summit, van the spit on fire.
Gr Jeroen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mooi ding! Ik twijfel wat ik volgend jaar zal doen, Kamado Big Joe 3 of deze mooie Summit. Keuze stress
Gr. Mike
:-D ja als geld op de bomen groeien..Waarom kiezen, gewoon allebij!
:-D ja als geld op de bomen groeien..
Maar als BGE XL (lucky Bastard) eigenaar is een ei gewoon makkelijk op temperatuur te houden tov wat beïnvloedbare Weber..
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Hier een BJ3 eigenaar.Mooi ding! Ik twijfel wat ik volgend jaar zal doen, Kamado Big Joe 3 of deze mooie Summit. Keuze stress
Gr. Mike
Voor normale Webers geef ik je gelijk, al heb ik na 10 jaar wel redelijk door onder welke weersomstandigheden ik welke keuzes moet maken. Voor de Summit echter denk ik dat je 'm onderschat. Doet in niets onder voor een high-end kamado (KJ, BGE), zeer stabiel, duurzaam, zuinig en vooral ook handelbaar.:-D ja als geld op de bomen groeien..
Maar als BGE XL (lucky Bastard) eigenaar is een ei gewoon makkelijk op temperatuur te houden tov wat beïnvloedbare Weber..
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Dat heb ik helaas ook met mijn WMT gehad en die heeft sindsdien echt een diepe kras in het emaille. Zat een metaalsplinter onder. Baal ik echt heel erg van.Ventilatie draaien boven op de deksel is geen pretje, je voelt gewoon het emaille weggeschraapt worden..
Yess Yes mijn laatste aanwinst.
Kan niet wachten om hem lekker vies te maken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met korting gekocht? Jaloers
Met korting gekocht? Jaloers
Hier een BJ3 eigenaar.
De big joe is toch echt een heel stuk goedkoper hoorEn daarnaast iedereen heeft al een zwarte BBQ, zo saaiper kg
Je moet helemaal zelf uitzoeken wat het best bij jou past en waar jij je het best bij voelt. De joe is een fantastisch apparaat maar heeft daarentegen ook weer zijn beperkingen. Een daarvan is overshoot, als je te warm gaat duurt het lang voordat je weer bent afgekoeld. Daar staat tegenover dat de werk hoogte iets praktischer is, tenminste voor mij dan (190 cm lang), hoewel ik nu kijk lijkt het maar een cm of 5-10 te zijn tussen BJ2 en summit.
Verder is de BJ zwaar, je verplaats hem niet makkelijk over onvlakheden heen van meer dan een cm. Voor mijn terras niet zo erg, maar ik krijg hem niet in mijn schuur bijvoorbeeld. Ga naar een winkel die ze beide heeft, probeer ze uit en koop welke jij het fijnste of mooiste vind. Je koopt bij beide een topprodukt. En dat prijsverschil ben je heel snel vergeten.
Iedere keer als Ferrari met een nieuw model komt, wordt hij eerst geel gespoten, de kleur van Modena, daarna komen de rode versies pasHier is afgelopen donderdag dan de lang gedroomde en gewenste ei binnen gekomen. Het was voor mij toch wel een struggle om te kiezen voor het huismerk kleur rood of de limited zwart. Ik dacht bij mezelf, je koopt toch ook geen gele ferrari! Dus toen was de keuze gemaakt en nu staat hij mooi in de tuin!
Bekijk bijlage 7431
Bekijk bijlage 7432
Bekijk bijlage 7433
Bekijk bijlage 7434
LMAO Spoiler
v/d week bij Obelink geshopt, direct gebruiken die handige bak voor me rooster. Direct ff een normaal rooster extra gekocht. Die GBS roosters zijn niet zo fijn met schoonmaken. Er blijft mijn inziens TE veel troep tussen zitten en daarnaast klapt dat middelste rooster steeds om als ik hem schoon borstel
Vanavond picanha van het spit
Gr. Mike
Ben benieuwd naar je ervaringenIk ben een van de zoveel(verwacht ik) die gebruik heeft gemaakt van de inkbird korting actie.
De inkbird irf-4s is ter vervanging van de grilleye pro plus welke in mijn nieuwbouw woning onvoldoende bereik heeft.
De instant Read thermometer is als backup voor de thermapen of wat grotere bbqs buitenshuis.
Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Heb m even snel getest. Door het hele huis bereik, dus tot nu toe zeer tevreden.Ben benieuwd naar je ervaringen