Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Pfoe is een anderhalf geleden, bij een kookwinkel in Waalwijk geloof ik. Toen meteen extra besteld dus heb 400 velletjes liggen  ;D
Als je zoekt op hamburgerpers (wit model) kom je ze wel tegen want hier zaten ze bij.

http://www.kitchencraft-webshop.nl/Wax-discs-Groot-voor-de-hamburgerpers

Boldeagle zei:
Vuurvlieg zei:
Eh wat zijn wax velletjes?

Velletjes papier met een wax coating ongeveer 10 cm in doorsnee welke je onder en bovenin je press doet (redneck of profi  ;D )
zo haal je je burger zonder plakken uit je press en kan je deze ook stapelen op een bordje zonder plakken
Ik dacht even aan een heel ander soort wax velletjes  ???

Gisteren zijn Dennis en ik via de gevulde croissants van Frits naar het Barbecuepaleis in Cuijk gereden.
Tadaaaa!!!!! Een platesetterlifter, hoe handig! Hoef je niet meer met je handschoenen in het vuir te grijpen, je draait hem eronder, lift en zet hem weg.
f60cef6c683cd853c3bdfb9068eedaab.jpg

En een paar rubjes, omdat ik er toch was ;)
ca1d86c9fffd076268ab44ed7a2cda7e.jpg

Leuk, aangezien ik het ei alleen van zien ken, geloof ik vast dat je er blij mee bent. Voor mij doen de rubs nu meer  ;D

Ik ben laatst voor het eerst bij het BBQ paleis geweest (en dat terwijl ik er 5 km vanaf woon  :-[ )
Ontzettend leuke zaak, alleen er blijft volgens mij altijd wel wat aan je vingers plakken!

En vanaf deze week zijn ze ook op de donderdag en vrijdag open... Dat gaat niet goed... haha

Veel plezier met je aanwinsten!

Mr_Nas zei:
Ik ben laatst voor het eerst bij het BBQ paleis geweest (en dat terwijl ik er 5 km vanaf woon  :-[ )
Ontzettend leuke zaak, alleen er blijft volgens mij altijd wel wat aan je vingers plakken!
Ik denk dat het daarom maar goed is dat ik er dus 150 km vandaan woon, anders ging ik failliet. Maar wat een leuke winkel!

Boldeagle zei:
Leuk, aangezien ik het ei alleen van zien ken, geloof ik vast dat je er blij mee bent. Voor mij doen de rubs nu meer  ;D
Haha dat had ik ook een beetje. Maaruh ook gefeliciteerd met je platedinges lifter, ik hoop er ooit achter te komen dat je dit hard nodig hebt ;)

structor zei:
platedinges lifter ;)

Waar heb je zo'n platedinges lifter eigenlijk voor nodig? Is dit omdat je niet tegelijkertijd direct en indirect kunt werken?

gefeliciteerd met je aanwinsten Dominique, was het ritje dus wel waard gisteren  ;)

met dank aan Willy  :)

een gas WGA

20130322_134229.jpg

blinkt nog mooi !

Nosmo zei:
structor zei:
platedinges lifter ;)

Waar heb je zo'n platedinges lifter eigenlijk voor nodig? Is dit omdat je niet tegelijkertijd direct en indirect kunt werken?

Nou, vooral om de platesetter er makkelijker uit te halen, (want direct en indirect is geen probleem op Ei, daar heb je je half moon raised grid voor) en hem dan met 1 hand eruit te kunnen tillen, en met je andere hand het Ei weer te sluiten.

Dominique zei:
[

....direct en indirect is geen probleem op Ei, daar heb je je half moon raised grid voor....

Weer wat geleerd. 8)

Terug
Bovenaan Onderaan