Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht even aan een heel ander soort wax velletjes ???Boldeagle zei:Vuurvlieg zei:Eh wat zijn wax velletjes?
Velletjes papier met een wax coating ongeveer 10 cm in doorsnee welke je onder en bovenin je press doet (redneck of profi ;D )
zo haal je je burger zonder plakken uit je press en kan je deze ook stapelen op een bordje zonder plakken
Ik denk dat het daarom maar goed is dat ik er dus 150 km vandaan woon, anders ging ik failliet. Maar wat een leuke winkel!Mr_Nas zei:Ik ben laatst voor het eerst bij het BBQ paleis geweest (en dat terwijl ik er 5 km vanaf woon :-[ )
Ontzettend leuke zaak, alleen er blijft volgens mij altijd wel wat aan je vingers plakken!
Haha dat had ik ook een beetje. Maaruh ook gefeliciteerd met je platedinges lifter, ik hoop er ooit achter te komen dat je dit hard nodig hebtBoldeagle zei:Leuk, aangezien ik het ei alleen van zien ken, geloof ik vast dat je er blij mee bent. Voor mij doen de rubs nu meer ;D
structor zei:platedinges lifter
Nosmo zei:structor zei:platedinges lifter
Waar heb je zo'n platedinges lifter eigenlijk voor nodig? Is dit omdat je niet tegelijkertijd direct en indirect kunt werken?
Ja, dat zeg ik toch?Frits zei:
Dominique zei:[
....direct en indirect is geen probleem op Ei, daar heb je je half moon raised grid voor....
opampa zei:Mooie handvatten Leo