Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het nadeel van de platesetter is dat hij tering heet wordt, daar heb je hele goede lashandschoenen voor nodig. In het begin gaat dat nog, maar meestal als het niet uitkomt is het daar ook te warm voor en valt hij uit je handen met breukschade tot gevolg.
Deze lifter heeft daar geen last van plus je houdt een hand vrij.
Kijk weer wat geleerd, ik heb nog nooit zo'n ei in real live gezien laat staan in actie gezien. Dus ben nog een beetje een ei, wat voor goodies je bij de eggs hebt. Dat ze bij weber nog niet verzonnen hebben dat je zo'n platesetter kunt gebruiken, of heb ik die over het hoofd gezien?
Of heb je dit specifiek bij keramiek nodig?
Je hebt dit bij een ei nodig om indirect te kunnen barbecue?n, het vormt de barri?re tussen je vuur en je vlees. Als je iets dus eerst indirect gaart en daarna nog even aan wilt zetten boven het vuur dan zul je de platesetter er even uit moeten halen. Ik doe dat met lashandschoenen en zet hem dan op de tegels.
Met de lifter til je hem eruit en kun je hem neerzetten waar je wilt want de lifter houdt hem een stukje van de grond.
En aangezien ze geen leuke lashandschoenen hebben in dameskleuren/motiefje.... is de keuze voor mij snel gemaakt. Ik had als eens gekeken om zelf iets te knutselen op the interwebzzz, maar ik moest dan een vermogen investeren aan machine's ( lasdingen enzo). Dus ik ben helemaal blij dat het barbecuepaleis dat geknutseld heeft!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.