Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Het nadeel van de platesetter is dat hij tering heet wordt, daar heb je hele goede lashandschoenen voor nodig. In het begin gaat dat nog, maar meestal als het niet uitkomt ;) is het daar ook te warm voor en valt hij uit je handen met breukschade tot gevolg.
Deze lifter heeft daar geen last van plus je houdt een hand vrij.

Wat Frits zegt :)

Mijn laatste aanwinst!

Frits bedankt voor de plankjes en de koffie!

11155E1B-F23E-483B-B9FA-DBD05A9789C7-54693-000007938C4C3706_zpsc9a3570b.jpg

Kijk weer wat geleerd, ik heb nog nooit zo'n ei in real live gezien laat staan in actie gezien. Dus ben nog een beetje een ei, wat voor goodies je bij de eggs hebt. Dat ze bij weber nog niet verzonnen hebben dat je zo'n platesetter kunt gebruiken, of heb ik die over het hoofd gezien?
Of heb je dit specifiek bij keramiek nodig?

Je hebt dit bij een ei nodig om indirect te kunnen barbecue?n, het vormt de barri?re tussen je vuur en je vlees. Als je iets dus eerst indirect gaart en daarna nog even aan wilt zetten boven het vuur dan zul je de platesetter er even uit moeten halen. Ik doe dat met lashandschoenen en zet hem dan op de tegels.
Met de lifter til je hem eruit en kun je hem neerzetten waar je wilt want de lifter houdt hem een stukje van de grond.

En aangezien ze geen leuke lashandschoenen hebben in dameskleuren/motiefje.... is de keuze voor mij snel gemaakt. Ik had als eens gekeken om zelf iets te knutselen op the interwebzzz, maar ik moest dan een vermogen investeren aan machine's ( lasdingen enzo). Dus ik ben helemaal blij dat het barbecuepaleis dat geknutseld heeft!

Een OTP GBS 57

392689F3-8ED2-49F7-A12C-CD6D3CC0A364-1113-0000011300E1B45C_zps20049d41.jpg

Da's een nette BBQ! Veel plezier ermee!

gefeliciteerd! Daar ga je veel plezier mee beleven......nu maar snel gaan vies maken  :D

Heel mooi!

da's een hee mooie, vanavond foto's van de maiden run? :)

nice! en nog zo schoon ;)

Leo zei:
da's een hee mooie, vanavond foto's van de maiden run? :)

Helaas Leo, de wind staat hier vol achter op het huis, geen pretje. Morgen denk ik  :(

Mooie Q Johan, en wat glimt hij nog mooi!

Terug
Bovenaan Onderaan