Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooie dingen, en die pizzapeel is fijn, heb ik ook gehad!

ja Dominique, ik herinner me nog dat je schreef er spijt van te hebben dat je hem hebt weggedaan.....klopt nietwaar?  ;)

RedFox zei:
ja Dominique, ik herinner me nog dat je schreef er spijt van te hebben dat je hem hebt weggedaan.....klopt nietwaar?  ;)
Yep! Ik ben vaak ondoordacht bezig.... Stom.

De DPR 2.0 is binnen, afgemonteerd en dus gereed voor gebruik!  :D

DPR20-1_zpsf18711a1.jpg

Dat ziet er heel erg mooi uit!

FF wachten.....ff wachten nog.....Pizza !  Hoe laat eten we ?  ::)

Gaat lekker zo met de spullen Redfox! ;)

ja idd, maar dit was het voorlopig dan wel eventjes wat aanschaffen betreft, het "Q-museumpje" is aardig compleet nu  ;)

Maar na de Q's komen natuurlijk ook nog de nieuwe camera, de betere messen, de thermapen, stapels kookboeken enz enz..... ;D ;D

ik had vroeger geen treintjes..... ;)

Vandaag de Weber burger press aangeschaft en gelijk uitgeprobeerd. Ik ben zeer tevreden.
a3y6ety3.jpg

Blijft je burger niet plakken ? ik gebruik altijd wax velletjes tijdens het persen, makkelijk verwijderen en naderhand stapelen

ja Piet, maar vond mijn reactie wat "overkilled" ook al klopte het....

Boldeagle zei:
Blijft je burger niet plakken ? ik gebruik altijd wax velletjes tijdens het persen, makkelijk verwijderen en naderhand stapelen
Het valt mee, na wat schudden laat het redelijk los. Wax vellen is een goed idee.

Boldeagle zei:

Eh wat zijn wax velletjes?

Vuurvlieg zei:
Eh wat zijn wax velletjes?

Velletjes papier met een wax coating ongeveer 10 cm in doorsnee welke je onder en bovenin je press doet (redneck of profi  ;D )
zo haal je je burger zonder plakken uit je press en kan je deze ook stapelen op een bordje zonder plakken

en waar haal je die Mike?

Terug
Bovenaan Onderaan