Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Bling bling met een mooi rek ! gefeliciteerd

Mmhhhh.....lid zijn van het BBQ Genootschap en het forum in de gaten houden/lezen is officieel niet goed voor de financi?n. Pas ingeschreven sinds december, maar er vliegt van alles zo maar helemaal vanzelf naar binnen  ;)
Naast het nog in afwachting zijn van een DPR, 20 nieuwe rookplanken en een nieuw rooster voor de OTS 47, nu al in huis een nieuwe halve meter boeken van Steven, eerder dan verwacht een WSM 57 van een forumlid kunnen overnemen en een vacumeerapparaat. Ppffff.....niets vergeten geloof ik, maar dit belooft niet veel goeds voor de rest van het jaar  :)

Ik heb even moeten wachten tot mijn zwager mijn richting uit kwam rijden, maar eindelijk staat ie dan tussen zijn andere partners in crime.
IMAG0060.jpg

IMAG0059.jpg

Met dank aan forumlid Nicky, die helaas na overdracht van deze WSM 57 er achter is gekomen dat hij toch niet zonder kan en nu weer op zoek is naar een WSM 47.

En hier dan de Foodsaver.....kan nu al niet meer zonder!
IMAG0062.jpg

Mooie verzameling speelgoed :)

Het forum versneld alles wel ja, dat heb ik ook ervaren.

Mooie spullen, daar ga je in elk geval veel plezier van hebben

@ Danbras: dat is een herkenbare situatie bij jou.....veel plezier met je nieuwe spullen!

Herkenbaar verhaal, maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Daar ga je nog veel plezier van hebben

Zeer herkenbaar :)

Maar om natuurlijk geen scheve gezichten te krijgen heb ik gisteren wat terug gedaan.
Me vriendin heeft haar kastje gekregen!
Uiteraard ook een klein beetje eigenbelang wat betreft kruiden..aar ach..

7B290B37-678C-47A0-86B6-806982A94B22-87097-00000C35FA7DF945_zpsba834e5c.jpg

Mr_Nas zei:
Zeer herkenbaar :)

Maar om natuurlijk geen scheve gezichten te krijgen heb ik gisteren wat terug gedaan.

7B290B37-678C-47A0-86B6-806982A94B22-87097-00000C35FA7DF945_zpsba834e5c.jpg

Mooi ding, daar kan je je q inzetten als het regent :) :D

Ik bedoel maar, ik heb de naam van veel te kopen, maar jullie gaan ook lekker!

Mr_Nas zei:

De bekende wisselwerking ! Deze taktiek gebruik ik ook  ;)  en gezien mijn collectie werkt dit ook nog  ::)
Schat als je meeleest ik meen dit allemaal niet hoor  ;D

da zijn hele mooie spulletjes, en ja , je moet je vriendin ook te vriend houden he

Mooi kasje!

En ja in het begin groeit de verzameling en dan na een tijd krimpt hij weer..... als er een keramische BBQ komt ;)

noskos zei:
Mooi kasje!

En ja in het begin groeit de verzameling en dan na een tijd krimpt hij weer..... als er een keramische BBQ komt ;)

Welke bbq heb jij weggedaan dan :P

Eeeeh, ik heb besloten om de UDS niet af te bouwen :D

Terug
Bovenaan Onderaan