Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

ChrisMaes zei:
Die 2 staan ook nog op mijn whish-list maar omdat mijn TODO lijst nu al zo groot is durf ik ze niet te kopen ;D

Ff bol.com oid in de gaten houden (wensenlijstje aanmaken) Ik heb zo ooit een ander bbq boek gekocht en kon voor 6 eurie een 2e naar keus toevoegen Beide boeken voor onder de 20 eurie gescoord incl. verzendkosten.

Culinair barbecuen heeft mijn liefde voor barbecue doen ontbranden. Prachtig boek!

Populaire boeken!  :)

Ik heb ook net mijn Amazon pakketje uit de UK binnen met Planet BBQ en BBQ USA. Dat wordt veel leesplezier de komende dagen.
Zie elke keer die lekkere recepten in Steven & Me voorbij komen, dus je moet wat h??!  :P

yza5y2e8.jpg

Ja en Gary is right... ;)

Voor het boek had hij dat allemaal op een blog staan. Daar heb ik het meeste al gelezen. Hij is nogal vol van zichzelf ;)

altijd leuk deze boeken als naslagwerk!

Ik zie weer veel leuks voorbij komen, maar heb nog genoeg boeken liggen om eea uit te maken.

Ik ben nog niet zo ver dat ik een boek over BBQen ga kopen. Misschien in de toekomst. Vooralsnog is er op internet nog genoeg te vinden! Vooral die youtube filmpjes van die amerikanen vind ik leuk!

Mijn neefje komt de laatste tijd vaker voor zijn werk in de USA en is zelf ook verzot op amerikaans eten, hij had tegen me gezegd ik neem je wel wat mee.
Gisteren heb ik dit allemaal van hem gekregen..... :)

5908E639-DB26-48D9-8EA3-CEA1F7200A2B-11506-0000024199888982_zps3d2d615f.jpg

Een fijn neefje!

Op t genootschap zijn we toch ??n grote familie ;)

Lekker hoor, heel fijn zo'n neefje!

bofferd

mooie spulletjes!

Terug
Bovenaan Onderaan