Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
eerst wat kortere sessies om te oefenen en de WSM in de vingers te krijgen qua temp regeling met de hand.
eerst sessie zal spareribs zijn, maar hoop z.s.m. ook de PP te proberen. Heb al veel info van het forum gehaald door te lezen, maar zelf doen is leuker....
@Redfox
Heel veel plezier met je mooie WSM. (maar dat zit wel goed lijkt mij)
Als je voor wieltjes gaat shoppen, koop dan niet van dat soort bureaustoel achtige wieltjes zoals ik dat heb gedaan (zie foto)
Deze wieltjes lopen snel vast als er maar een paar kiezeltjes tussen komen (geen suc6 dus)
Ik zou iig voor stevige dikke wieltjes gaan (moet ik ook nog vinden bij de bouwmarkt)
@ Mac: ik was al sneller dan je dacht, maar de wieltjes die ik eronder heb gezet zijn ook geen succes......weliswaar komen er geen steentjes tussen, maar door de te kleine diameter (40mm) blijven ze "haken" tussen de stenen.....en dreigde net tijdens oefentransport het middenstuk van de smoker om te kiepen; nou ja de gaten zijn al geboord nu en paar andere wieltjes vind ik ook nog wel...
@ ellenblokhuis: ik wilde eerst jullie idee opvolgen maar toen ik bij Mike v R de simpelere oplossing zag heb ik spontaan daarvoor gekozen.
De aardewerk schaal van 36 cm onderweg ook meegebracht bij het tuincentrum, hij kantelt een beetje in de waterpan, mogelijk met dikke folie straks zodra ik dit ga inzetten geen probleem meer dat de schaal als lekbak dan omkiepert in de waterpan, resp. overloopt.
@Noskos: klopt dit zo qua diameters ? (ik had bij jou gelezen 31 of 36 cm te pakken), zie foto:
@Redfox (of ik was traag )
Plankje zoals Ellen Blokhuis het heeft kan natuurlijk ook (ondanks een nette oplossing, vind ik dat persoonlijk niet zo'n mooi gezicht....maar goed wie ben ik )
Das grappig, ik heb van de week ook de schaal gekocht, alleen hadden ze de 36cm niet.
Ik heb de 31 cm gekocht, en vond dat deze wat weinig massa had, en heb dan ook een 27cm erbij gekocht, en zet deze op elkaar.
Misschien maakt het niet uit, en zit het tussen mijn oren, maar ach het geld was het ook niet.
@ Nosmo: ja Piet, daar heeft hij zich op uitgeleefd aan buiten EN binnenkant, maar die binnenkant had hij lekker vet mogen laten ik.v.m. de afdichting
was een gezellig half uurtje daar in Oostzaan...
@ Mac: ik denk dat je geen spijt zult krijgen van die wat grotere wielen. Degene die je nu "had willen kopen" zijn 50 mm doorsnede en bij mij liep het met de 40 mm al helemaal spaak vandaag..
ik heb dezelfde besteld als jij, echter 1 x geremd en 2 x ongeremd
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.