Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Ben er zelf ook heel erg blij mee.
Allemaal best snel geregeld en in elkaar.

@noskos ik heb al meer dan genoeg gevorderd van het huis.... dit was een meer veiligere oplossing :D

Nu weer tijd voor de leukere dingen ;) :D

Leuke oplossing, een tevreden vrouw is een altijd de beste keuze  ;D

Mooie oplossing! Ik heb een eigen kookkamer..... En de helft van de schuur is mine. O, en de keuken. Hmmm, eigenlijk hebt ik 90% van het huis geclaimed. De enige " eigen plek" van Verkering is zijn helft van de studeerkamer. Nu ik dat typ schaam ik mij eigenlijk diep....

ach toen wij een huis gingen zoeken zei ik al heel snel ik wil een hoek huis met 1 of 2 garages ( heb een Amerikaanse auto die ik aan het aanpassen ben )
en me wederhelft zei toen is goed dan wil ik een inloopkast...
Dat was dus 1 muur wegbreken :D
Nu 2 garages, een zolder en een 2 schuren verder mocht ze van mij de keuken hebben :D en de inloopkast :D
Is dus net omgedraaid hier @Dominique

Met het nieuwe keuken blok kan de vrouw lekker aan het eten werken en ik voor de bbq lekker bezig :D ik zeg win win

Dominique zei:
Mooie oplossing! Ik heb een eigen kookkamer..... En de helft van de schuur is mine. O, en de keuken. Hmmm, eigenlijk hebt ik 90% van het huis geclaimed. De enige " eigen plek" van Verkering is zijn helft van de studeerkamer. Nu ik dat typ schaam ik mij eigenlijk diep....

Een goede man weet zijn plaats  :P

En het is een goede man, echt. Ik hou hem.

Je schaamt je helemaal niet Domi ;)

Wat voor auto heb je Kloenie????

Het is een Chevrolet el camino uit 1979 deze ben ik al een paar jaar aan het verbouwen tot een lowrider.
Alleen door verschillende dingen geen tijd meer voor genomen.
Heb bijvoorbeeld het dak 10 cm lager gemaakt, en zo nog meer dingen ( niet echt voor dit topic hehe )
dit is de auto en ik...

de auto op 50 sec links in beeld is van mijn vrouw....

Dutch Camino Burnout

Heb ook een el camino gehad :D

kloenie zei:
Nu 2 garages, een zolder en een 2 schuren verder mocht ze van mij de keuken hebben :D en de inloopkast :D
Is dus net omgedraaid hier @Dominique
Als jullie het daar samen over eens zijn, is dat het belangrijkste toch? En zo te lezen hebben jouw bezigheden ook de ruimte nodig. Verkering heeft als hobby computeren, lezen en sporten. Dat is niet echt een ruimtevreter dus :)

de vrouw is erg blij.. al was ik er nog niet :D hehe, in de zomer moet er ook een zwembad staan dus een ding gekocht van 5 meter rond en 1,30 hoog hahaha
Maarja die gaat na de zomer weer naar zolder... maar is wel een gevaarte...

@noskos.. Camino is echt een top auto, rijdt heerlijk, al staat die weer 6 jaar stil.
Altijd genoeg ander speelgoed om mee te spelen zeg ik altijd maar :D

Nu weer ontopic :
De eerste Cake is alweer gemaakt op het nieuwe keukenblok, toch prettig als je een bredere en langere werkplek hebt :D

Ik zie het vlees niet. Lag dat soms in de achterbak?

@structor, buren vinden het geweldig, is ook niet zo dat ik elke dag aan het burnen ben naast het huis :D
Helaas had ik toen nog niet het bbq virus dus geen vlees in de achterbak..

Ik heb mijn zwager met een licht bbq virus besmet dus voor zijn verjaardag vroeg hij een mooi bbq boek. Dus voor hem de linker aangeschaft en omdat ik 2 euro te kort kwam voor gratis verzenden (jaja even voorjezelf goed praten) voor mezelf de rechter. Ik heb gisteravond de hele avond zitten lezen, wat een geweldig boek.
IMAG0257.jpg

mooie boeken, daar kan je idd veel inspiratie uithalen

Culinair BBQ-en heb ik sinds een paar weken.. Geweldig boek.. Bijna iedere dag nog wel ingekeken en ideeen opgedaan:)

Die andere... ff me vriendin lief aankijken.. wellicht leuk valentijnscadeau ;)

Terug
Bovenaan Onderaan