Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gefeliciteerd, daar ga je veel plezier aan beleven

EHH zei:
Kogel is de kerk door.
Een WSM47 besteld

weber-smokey-mountain-cooker-barbecue-zwart.jpg

Water loopt al in mijn mond

Daar ga  je blij van worden.

Top! Daar ga je idd geen spijt van krijgen.

Vandaag bij het Barbecue Paleis in Cuijk en ministarter en wat rubs van Don Marco. Kan er weer even tegen.
apygy6uz.jpg

Mooi Frits

Gerard ze hebben daar een mooie plate setter-lifter, iets voor bij jou in het assortiment?

Frits zei:
Gerard ze hebben daar een mooie plate setter-lifter, iets voor bij jou in het assortiment?
Was hij origineel of home-made? Vertel me alles, please? Pretty please?

een WSM en weer wat voorraad, leuke dingen weer

Frits zei:

Klinkt als iets heel handigs. Ik ga even googlen :)

Welke rubs zijn dat van Marco, Frits?

Frits zei:
Vandaag bij het Barbecue Paleis in Cuijk en ministarter en wat rubs van Don Marco. Kan er weer even tegen.
apygy6uz.jpg

Wat is nu het voordeel van een mini starter? Je kan toch gewoon de grote voor de helft vullen?

Dat kan inderdaad, maar dat zijn er nog steeds teveel voor de minion methode. Dit is dan net iets fijner

Zal van de week eens kijken als ik er een stuk of 15 aan wil steken.

Frits zei:
Dat kan inderdaad, maar dat zijn er nog steeds teveel voor de minion methode. Dit is dan net iets fijner

Ik heb laatst ook een 1 liter van ecobrasa aangeschaft als kleine starter. voordeel van kleine starter is dat het sneller op temperatuur is. Tof dat weber nu ook kleine heeft. wat is de inhoud van deze? 1 of 2 liter?

Zal hem van de week wel even vergelijken met de kleine van Ecobrasa.

aangezien ik nu toch vaker naar de bbq loop en er dus ook meer kruiden en specerijen komen en ook  meer mannelijke keuken tools...
de keuken opslag wat groter gemaakt.

een "keukenblok" gemaakt/gemonteerd.
Zo heeft de vrouw 2 extra kasten en ik zelf 1 kast voor mijn mannelijke bbq spullen.
Tevens wat krukjes om met het ontbijt lekker aan het keukenblok te kunnen eten.

vrouw blij, ik blij.

713keuken1.jpg

712keuken2.jpg

Goed gedaan Kloenie. Probleem klinkt bekend. Hele mooie oplossing :)

Nette oplossing hoor! Ik heb zelf gewoon de keuken gevorderd ;)

Terug
Bovenaan Onderaan