Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

van je familie moet je het hebben  ;D

Mooi setje spullen.
Die grill mates kruiden kwam ik van de week ook tegen bij ons in de C1000.
Wist zelf niet eens dat we dat verkopen.

Dit was echt mijn week, eerst mijn neef met een verrassingspakket en gisteren won ik op het jaarlijkse feestje van onze motorclub nog enkele prijzen. Een BBQ kookboek, skewers, briketten en een mini kogelBBQ.

Boszichtparty201351-Version2_zps49da92b3.png

dan zit je echt in de prijzen haha

Een motorclub die begrijpt waar je iemand echt blij mee maakt :) gefeliciteerd!!!

structor zei:
Je hebt eigenlijk niks gewonnen vanaf nu ben jij het lokale hamburger afhaalpunt  ;D
Haha, dat zou zo maar eens kunnen.
Ik heb verteld over de spiffsburgers... :(

Mazzelaar :D

De nieuwe BBQ-baby (ruim 1 jaar oud) is binnen, vanochtend opgehaald bij Derek, die heeft nu zelf een prachtige Primo XL staan.
Ik had nog een customized Martin Leach handgreep liggen die vorig jaar verkeerd was geleverd voor mijn 2012 OTP57, maar die past dus nu mooi op de WSM47!
De doorvoertjes voor de probes zijn van RVS en groot genoeg voor de Maverick probes. (linkerkant moet ik nog monteren, ff gaatje iets opboren, onderdeel los meegekregen)

WSM47redfox_zpsfa2808ee.jpg

Ziet er prachtig uit, vooral met het houten handvat. Hier ga je heel veel plezier van hebben!!!!

Welkom bij de WSM club  ;D Kan niet wachten op de eerste enthousiaste foto's  :P

Dank voor de wensen. Ik ga dadelijk eerst wieltjes kopen en onder poten monteren (al dan niet onder een plankje of rechtstreeks door de alu bochtjes. Handig verrijdbaar dan.
Ook 2e doorvoer voor probe erin fietsen. Bij tuincentrum dan aardewerk schaal 36cm meenemen en we zijn inderdaad gereed voor nieuwe mooie dingen.
Rookhoutblokken ook nog erbij halen, dit is beetje anders dan OTP en WGA, daar gebruik ik af en toe wat snippers, meer niet.
En zodra hier de smoker is ingewijd komen uiteraard weer foto's van de sessie en resultaat. Vanmiddag voor kleinkinderen spiffs burgers maken, dat is weer andere league...

nice! hier liggen niet lekkere babybackjes op de WSM. Snel uitproberen!

Mooie q redfox, daar ga je veel plezier aan beleven, wat ga je als eerste klaarmaken?

Terug
Bovenaan Onderaan