Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De rotisserie plaats ik op de BBQ Toro (Amazon) verhoging.Ziet er mooi uit.
Hoe plaats je uw fotoserie?
Zou je een foto kunnen posten?De rotisserie plaats ik op de BBQ Toro (Amazon) verhoging.
Binnenkort maar eens testen.
Zou je een foto kunnen posten?
Gaaf ding zeg!
deze heb ik nog nooit voorbij zien komen.
Welk merk is dit?
Lijkt wel een duiker .Mijn nieuwste aanwinst, een PIRO (een pizza en rotisserie hulpstuk) voor mijn Kamado Joe.
Past perfect en werkt prima wat betreft temperatuur vasthouden voor meerdere pizzas na elkaar. Rotisserie heb ik nog niet gepobeerd maar dat is ook niet zo spannend als het maar draait.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daar is ie dan eindelijk, mijn Kamado Joe Classic I, gekocht bij Kolenboertje in Enter. Een winkel die ik van harte wil aanbevelen. Fijn gesprek gehad, eerlijk advies n.a.v. mijn wensen (en dus niet een duurder model aanraden terwijl deze prima is voor mij) en uitstekende service.
Hij is in elkaar gezet geleverd met een zak houtskool en aanmaakwokkels en daarnaast krijg je bij een dergelijke aanschaf ook nog een voucher voor een gratis workshop!
Bekijk bijlage 57113
Hij is op hun advies even een uur/anderhalf uur ingebrand op +/- 150 graden en daarna heb ik meteen doorgepakt en heb ik chicken on a can gemaakt, ik zal het resultaat daarvan nog wel eens in het Low & Slow topic posten
Nog een laatste vraagje, is de thermometer die in de dome zit iets waar jullie überhaupt naar kijken? Ik had twee inkbird probes op mijn rooster gezet en de temperaturen die die aangaven waren significant anders dan die van de dome.. Heb wel eerder gelezen dat daar sowieso verschil in zit vanwege de hoogte.
Wat bedoel je precies met op het "rooster"? Ik neem aan niet contact maken met het RVS toch maar kort boven het rooster de luchttemperatuur toch?Gefeliciteerd met je mooie rooie!
Je leest veel dat mensen hun thermometer ijken in kokend water, maar hiermee heb je dan de exacte temperatuur op de plek waar je thermometer zit.
Je kan hem beter afstellen naar de waarde die je probe op je rooster aangeeft, daar heb je meer aan.
Of zoals ik het doe: de dome thermometer gebruiken voor een indicatie: "koud, warm, heet en pizza time"
Als ik de temp nauwkeurig wil weten plaats ik een probe op m'n rooster.
Vlak boven je rooster idd (waar je vlees ligt).Wat bedoel je precies met op het "rooster"? Ik neem aan niet contact maken met het RVS toch maar kort boven het rooster de luchttemperatuur toch?