Probleem is dat je hier niet zo makkelijk souvlaki’s of arrosticini vindt. In limburg BE waar ik vandaan kom, is dat meer te vinden en betaalbaar. Maar dat is nu een uurtje rijden voor mij. Dus kan ik ze beter zelf maken.
Heb dit ook al willen aanschaffen, maar dan een "klein" model, zodat je gewoon een paar satés kan maken, maar dat ze wat uniform zijn qua grootte, dat maakt het ook qua tijd op de bbq veel gemakkelijker. Alleen wil ik geen ronde stokjes meer gebruiken en ook geen hout meer, heb vorig jaar van die platte gekocht in rvs en nog 3 sets dubbele in rvs, dusja daarom nog "on hold". En dan nog het andere probleem voor 9-12-15-16 stuks maximaal ofzo. Uiteraard kan je altijd een deel invriezen (mits vers vlees). En dat heb ik nog niet gevonden, heb er hier al eentje in het "klad" staan en ga eens proberen een proto type te printen en zien als dat werkt om dan ergens eventueel in rvs laten te produceren. Maar moet ik nog eens meer tijd voor hebben. Uiteraard ben je niet verplicht om elk gat te gebruiken, maar dan heb je je eens gemist etc. Het voordeel van een "grote" is je kan zelf kiezen, dun of dik