Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontvangen, gemonteerd, ingebrand en vlees erop.
Wat een feest zeg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Rustig op stoken om het keramiek te laten settelen.. bij direct vol opstoken kan het barsten..hoezo moet je hem inbranden? waarom is dat nodig?
Wat ik begrepen heb is dat dit alleen voor de goedkope kamado's geld. Hier slaan ze een paar temperatuur stappen van het inbakken over, tenminste dat is wat bbq-helden weet te melden: https://bbq-helden.nl/wat-is-er-mis-met-goedkope-kamado/Rustig op stoken om het keramiek te laten settelen.. bij direct vol opstoken kan het barsten..
Mooi spul hè die Kamados! Zelf ook een groene en zoooo blij mee.. veel plezier!!
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Mm bij BBQ Experience center was het advies voor al hun Kamados om niet meteen een pizza er in te gooien..Wat ik begrepen heb is dat dit alleen voor de goedkope kamado's geld. Hier slaan ze een paar temperatuur stappen van het inbakken over, tenminste dat is wat bbq-helden weet te melden: https://bbq-helden.nl/wat-is-er-mis-met-goedkope-kamado/
Nu is het wel iets in de vorm van baat het niet dan schaad het niet, maar mag hopen dat dit bij de bekende premium merken niet nodig is. Het zal wel in de gebruiksaanwijzing staan neem ik aan als het wel moet.
Mazzelaar!30€ op market place dus was ff snel handelen 1x gebruikt is als nieuw
Nice.. Je was me net voor met deze !Ook ik heb een deal gescoord bij @Jorizzz. Gelukkig was ik er snel bij, aangezien dit setje niet los te krijgen is ben ik er erg blij mee.
Eigenlijk helemaal niet nodig nu de offset smoker bijna klaar is, maar BBQ spullen heb je nooit genoeg.... Toch? Voor de dagen dat ik geen tijd heb om puur op hout te stoken is dit wel een uitkomst
Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Heb de set al tegengekomen op een UK site waar je de 2 onderdelen kan bestellen maar is verschrikkelijk duur omgerekend was het bijna 150€ dus je hebt goed gescoord Trouwens als er nog mensen zijn die eentje zoeken wel niet origineel maar ring en plaat in 3mm rvs bij de vuurbroeders kun je ze ook kopen ik heb er trouwens eentje van.Ook ik heb een deal gescoord bij @Jorizzz. Gelukkig was ik er snel bij, aangezien dit setje niet los te krijgen is ben ik er erg blij mee.
Eigenlijk helemaal niet nodig nu de offset smoker bijna klaar is, maar BBQ spullen heb je nooit genoeg.... Toch? Voor de dagen dat ik geen tijd heb om puur op hout te stoken is dit wel een uitkomst
Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk
Heb je daar een link van (Vuurbroeders)Heb de set al tegengekomen op een UK site waar je de 2 onderdelen kan bestellen maar is verschrikkelijk duur omgerekend was het bijna 150€ dus je hebt goed gescoord Trouwens als er nog mensen zijn die eentje zoeken wel niet origineel maar ring en plaat in 3mm rvs bij de vuurbroeders kun je ze ook kopen ik heb er trouwens eentje van.
Bij deze! https://devuurbroeders.nl/bbq-accessoires/Heb je daar een link van (Vuurbroeders)
hoezo moet je hem inbranden? waarom is dat nodig?
Voor de KJ 2 gietijzeren halve maan roosters en een drippan besteld.